Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut hva som var galt i dag, alle spennene måtte stilles ut. Så nå er alt stilt ut og innerstøvelen er "bakt", så nå så jeg bare gå mye med dem å få tilpasset innerstøvelen enda litt til, så blir det bra.

 

Xwave var forresten identisk utenom en plate som er bak på støvelen, den fikk jeg fjernet. Så nå er den identisk med foil i flex, men dog ikke utseende da. Det sa i alle fall fyren på torshov sport, som jibba selv. Må jo være et godt tegn.

 

Blir nye Dragon eller Oakely briller snart. Det blir jo fint.

Lenke til kommentar

Har Foil støvelen selv og er kjempe fornøyd, de er ordentlig gode og myke. Krever litt innkjøring.

Men hvis du bruker dem litt hjemme før du skal ut i bakken så er det ikke noe problem. Sitt med dem på når du sitter foran dataen en kveld og reis deg en gang i blant og press støvelen i bånd en del.

Dette hjelper litt. Så vill innersålen forme seg etter foten din og sitte som et skud.

Lenke til kommentar
En nettbutikk som har dem?

Fant ikke noe når jeg søkte på  det... :hmm:

7957891[/snapback]

Aner ikke, kan sjekke navnet ordentlig neste gang jeg er der om du ikke har funnet noe innen den tid.

 

Når du henter støvlene dine du som kjøper foil, be dem varme dem opp før du tar de på beina før første gang, da former innersålen seg fortere. Det fjerna store smerter for meg. Og om du skal ha formstøpte såler i dem, husk: Det gjør veldig vondt en god stund før du vender deg til dem(bare mine tips, vet ikke om du skal det).

Endret av Rhoads
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...