Ondskapen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Xwave er ingen jibbe støvel som Bushnell sier. De er i sport serien til Salomon, som en stivere serie en freestyle serien som er myke og ineholder Foil og SPK. Så tror ikke det er samme støvel bare fordi skallet har samme design. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Affaen. Endte opp med en Dalbello støvel til 1800 spenn nå - min mor som spantet. Dårlig kjøp? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Dalbello skal visst være ganske behagelige for folk med brede føtter Har ikke hørt noe negativt om de i hvertfall. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Nå har ikke jeg brede føtter egentlig da, snarere tvert imot, men støvelen passet fint på foten. Tenkte mer på stivhet osv. i skoen. Hvordan bør den ideelle jibbeskoen være? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg liker myke sko når det gjelder jibbing. Men hvis du skal kjøre fort og hardt så er det hardere sko. Liker myke sko fordi di er myke (logisk nok) så de demper landingene og så er det komfortabelt. Siden jeg ikke kjører noe fort og carving svinger. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Da stikker jeg til Hemsedal og jibber i noen dager. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Heldig gris. Skal ikke av gårde før en på mandag, men blir til søndag så det er jo greit Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Fant ut hva som var galt i dag, alle spennene måtte stilles ut. Så nå er alt stilt ut og innerstøvelen er "bakt", så nå så jeg bare gå mye med dem å få tilpasset innerstøvelen enda litt til, så blir det bra. Xwave var forresten identisk utenom en plate som er bak på støvelen, den fikk jeg fjernet. Så nå er den identisk med foil i flex, men dog ikke utseende da. Det sa i alle fall fyren på torshov sport, som jibba selv. Må jo være et godt tegn. Blir nye Dragon eller Oakely briller snart. Det blir jo fint. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Skal til Norefjell å stå fra torsdag til søndag Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Typisk, når det blir helg og jeg kan ut og jibbe litt: Plussgrader Dritvær Faen! Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er da minusgrader i bakken, skulle jeg mene Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Noen sin vet om det finnes ear pads med audio og få kjøpt til min ProTec Freecarve? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Pro tech audio etellerannet, så den på torshov sport. Tenker de skulle passe. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 En nettbutikk som har dem? Fant ikke noe når jeg søkte på det... Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Skal snart hente Foil-støvlene mine De er vel mye bedre enn de 600 kroners-støvlene jeg sto på i forrige sesong regner jeg med Hvordan er flexen på de? Testa de smått i butikken, men jeg regner med at det er sånn at de trenger litt "innkjøring".. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har Foil støvelen selv og er kjempe fornøyd, de er ordentlig gode og myke. Krever litt innkjøring. Men hvis du bruker dem litt hjemme før du skal ut i bakken så er det ikke noe problem. Sitt med dem på når du sitter foran dataen en kveld og reis deg en gang i blant og press støvelen i bånd en del. Dette hjelper litt. Så vill innersålen forme seg etter foten din og sitte som et skud. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) En nettbutikk som har dem?Fant ikke noe når jeg søkte på det... 7957891[/snapback] Aner ikke, kan sjekke navnet ordentlig neste gang jeg er der om du ikke har funnet noe innen den tid. Når du henter støvlene dine du som kjøper foil, be dem varme dem opp før du tar de på beina før første gang, da former innersålen seg fortere. Det fjerna store smerter for meg. Og om du skal ha formstøpte såler i dem, husk: Det gjør veldig vondt en god stund før du vender deg til dem(bare mine tips, vet ikke om du skal det). Endret 16. februar 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 En nettbutikk som har dem?Fant ikke noe når jeg søkte på det... 7957891[/snapback] Aner ikke, kan sjekke navnet ordentlig neste gang jeg er der om du ikke har funnet noe innen den tid. 7958627[/snapback] Hadde vært fint om du kunne gjøre det. Skal si ifra hvis jeg finner det... Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Gleder meg til å kommei bakken nå, har sitti her med støvlene i en del timer i går og i dag. Så nå er det adios smerter! Endret 17. februar 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Fikk igjen mine Koss PortaPro idag og fant ut at de satt som en skudd inne i hjelmen (uten bøylen seff) så da er det bare og skaffe seg en liten flash spiller så var den saken biff. Så da slipper du og huske på og se etter det audio opplegges Rhoads... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå