Swolebraham Lincoln Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Lurer på om jeg skal kjøpe ny skijakke til ferin, noen som vet om ei som kunne vært kul til jente? Gjør ikke noe at det egentlig er guttejakke da. Helst under 2000,- AHH, 3 dager til ferie! 7936549[/snapback] Nettbutikker? I såfall kan du sjekke ut: 50-50 snowboardshop.no boardshop theshop nocomply Endret 13. februar 2007 av hk_ Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hvordan er Nocomply? Er de raske? Fikk ganske lyst til og slå til på et tilbud der Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jaja... litt dyrt, men gikk til innkjøp av Sweet Prowler jakke og bukse. Og noen kule handsker. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hvilke hansker? Endret 15. februar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Level, gule flammer og nagler. Var gode og varme. Los Angeles heter de. Men ble utrolig skuffet, etter mitt første run på et par år, så hadde jeg så vondt i beina at jeg knapt klarte å gå. Ble henting med snøskuter å litt av hvert, gjorde utrolig vondt i støvlene når jeg skulle ta en liten 180 over et "gap" også. Lurer på hva jeg må gjøre med xwave støvlene mine for at jeg skal unngå å måtte bli hentet med snøskuter igjen. Prøvde å ta ut de formstøpte sålene, men må vel stille støvlene litt mer rett opp, eller dra ned på torshov å prøve å bytte dem i litt større størrelse. Hm, i alle fall veldig forøyd med prowler utstyret, giro G10MX hjelmen, Level Los angeles handskene, Dragon Alliance brillene og Völklen dögen med Look bindinger. Disse produktene er bare å anbefale på det sterkeste! Men noens om har et tips hva jeg gjør med støvlene? Kan jo ikke bli skada pga. de hver enste gang jeg skal ut å jibbe. Når jeg hadde de formstøpte sålene i følte jeg nesten at jeg ble lent alt for langt fremover, kan jo være oppbyggningen under sålen. Men i alle fall tror jeg må spørre på torshov om jeg kan få byttet de i større størrelse eller noe slikt. Utrolig gode støvler i butikken, vonde i bakken. Uff, jævlig kjiipt å sitte her å knapt kunne gå. Og grefsenkeliva skuffet kraftig, "bil-boxen" var ikke der, bigjumpen var borte, alle hoppene var udugelige, man hoppet ikke på dem. Rainbow railen var ikke satt opp, det var ikke "morra di" railen heller. Var endel stein i løypa(hva faen?!). Men servicen var god, å fikk hjelp med en gang jeg ikke klarte å komme meg ned selv. Så det er jo positivt, men blir i alle fall tryvann eller varing neste gang jeg skal ut å jibbe. Allright med noen rails å hopp man faktisk kan dra noen triks på. Endret 15. februar 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg har også Levelg hansker ( Suburban i svart), kjempe fornøyd. Hadde samme problemmet med støvler som du nevner. Bare ikke i den graden som du nevner. Hos meg lå "pølsa" som ligger over vrista og leggen bare skjeft. Men du kan jo prøve og få dem støpt etter foten... Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hm, har comform'able såler fra sidas i alle fall. Men skal gjøre som jeg fikk tips om av en fyr å varme opp innerskoen i ovnen. Skal også spørre om jeg kan bytte støvlene i en størrelse større eller noe. Betaler ikke 3000 kr +700 for såler for å ikke klare å gå etter kort tid altså. Synes dette var merkelig, men skia var kos i alle fall, så litt glede er det jo alltid. Men håper jeg får fiksa det å tatt meg en skikkelig langdag i varing snart, det hadde vært deilig. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Du burde ikke støpe støvlee selv (hvis du ikke har peil da). Tror ikke du får byttet støvelen hvis du prøverog støpe dem. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hehe, det står i manualen at du kan varme opp innerstøvelen å ha de på bena i 20 min. Jeg skal dog bare gjøre det om jeg ikke får bytta dem eller om torshov sport får fiksa de. Hvis det blir så vondt hver gang blir heiskort penga rimelig bortkasta, ikke no morro å måte gi seg tidlig. Drar ned på torshov i morgen etter skolen, så skal jeg se om jeg får no hjelp med å løse problemet, burde jo i grunn det ettersom jeg kjøpte ski, staver, støvler hjelm og litt av hvert der. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvis du har flaks får du nye støvler. Du kan jo også reklamere på dem (?) og kjøpe deg et par andre støvler. Men lykke til med byttet Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hehe, får høre med de å forklare. Skal prøve å reklamere og bytte og forme og blokke og alt jeg må gjøre! Tusen takk forresten, regner med at det løser seg til slutt Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvis støvelen er helt ny burde du sette dem på deg en kveld du bare skal loke hjemme og ha dem på en god stund får så og gå litt rundt og "simulere" landinger med og presse leggen ned over sånn at du prøver og bånne støvelen (hvis du skjønner?) Dette gjorde jeg også. Det hjalp, da innersålen former seg etter foten din. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Skjønner absolutt, dette skal også prøves også. Gjøre det en god del om jeg ikke får byttet de tenker jeg. Prøvde å ta ut de formstøpte sålene i bakken, hjalp litt. Men håper jeg får formet støvelen såpass at jeg kan bruke de, får så utrolig god kontakt med skia. Takker for alle tipsene forresten ondskapen, hygglig med litt tips når du er ny med jibbing. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Varingen er absolutt et sted å dra til. Sinnsyke hopp, og flotte rails. Synd ikke 10'ern og 5'ern er satt opp. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ikke noe problem Rhoads, må jo hjelpe de som driver med sporten sånn at det blir flere Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hehe, beste sporten noensinne! Skal se om jeg finner formen fra 2005, da jeg dro min første 540 og landet den, ble endel smådeilige triks den sesongen. Helt til begge beina brakk, den var litt småkjiip. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Au da Har ikke vært så uheldig enda, håper jeg slipper det også... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Er det i legga du får vondt når du kjører? Mulig det kunne vært en fordel å finne en mykere sko, xwave er vel mer racing type sko? har slitt en del med vonde legger selv, men etter jeg kjøpte salomon spk har jeg ikke hatt problemer med det. Men selvsagt helt smertefritt blir det aldri så lenge en driver å hopper. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Xwave er jibbe/freeridestøvel. Den er langt ifra racing, den har flex 90 står det, men med litt skureløsning som skal gjøres skal den vel ha 100/110 mener jeg. Xwave er identisk med Foil, bare at den er svart med rødt design. Har mine gamle nordica racing støvler, tilsvarende Nordica Dobermann WC 150. Så vet hvor stive racingstøvler er. Men er legga, og fra helen og opp til leggen, tæra.. generelt i beinet under kneet, og låra fordi støvlene er ikke stilt helt slik de skal(tror jeg). Står litt for bøyd i knæra. Endret 15. februar 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ok. Jeg som huska litt feil om den skoen da. Knærne skal forresten være sånn ca rett over tærne dine når du står i skoene, det sa iallefall han jeg kjøpte skoene av, så da har du en liten peilepinne på hvor mye du skal stå framoverbøyd med knærne i skoene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå