Ondskapen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Alle stigene vi har er ganske hakkete over allt, så det blir som og lande i en strød landing... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Trenger litt rask hjelp av dere som forhåpentligvis har litt peiling på Twintip. Skal ha meg nye ski + bindinger nå og lurte på hvilken løsning jeg kan få for 3-4000 kroner. Noen butikker som har noen gode tilbud jeg kan satse på? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hvis du bor i nærheten av Alnabru så kan du stikke innom Jesting sport... De har garantert en pakke til deg i den prisklassen. Sist jeg sjekket solgte de årets Fujative ski med Noen Look bindinger for ca 3500. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bor nok "dessverre" i Bergen. Men om jeg besøker de vanlige sportsbutikkene er vel ikke det såå gale vel? Tenker da på MX Sport, G Sport etc. Hvordan er egentlig en pakke til denne prisen? Satser på jeg ikke får noen møkkaski i alle fall. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Du skal få gode ski til den prisen. Bare du ikke går får et ukjent merke. Kjøper du: K2, Salomon, Rossignol, Dynastar så er du ganske så safe. Lenke til kommentar
ams Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Platou sport i bergen får du sikkert K2 Fujative med Look px12/px12 jib til rundt 3000-4000kr. Vet ikke om de selger det der men det gjør de sikkert siden dette er en veldig populær pakke. K2 Fujative er en litt brei park ski men ikke for brei, så den funker fint til å kjøre litt off piste også Look Px12 jib eller Rossignol Scratch 120, dette er de samme bindingene bortsett fra at designet er annerledes. Selv kjører jeg på Rossignol Scratch 120 bindinger og de er drit gode, 0problemer med dem, ikke for tunge heller. Det samme gjelder Look Px12/px12 jib vedder jeg på : )) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kjører selv på fjorårets moddel av fujative med Look PX Team binding og er strålende fornøyd. Så da burde jo PX12/Jib gjøre samme jobben og gjerne bedre. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ble akkurat en liten anskaffelse av Volkl Dögen med marker bindinger, og et par utrolig gode Salomon Xwave 8(mener det er 8) støvler med formstøpte såler. Utrolig god ski, og meget fin støvel. En liten anbefaling bare Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Noen som forresten har noe tips til bukse og jakke? Sett litt på Sweet Prowler, god bukse? Noen som har noen andre de kan komme med? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Tenkte jeg skulle gå for K2 Silencer. Mannen i butikken sa det var tingen å satse på i den prisklassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Om 1 uke skal jeg til Telemark å stå på twintip telemarkski. Jeg har stått på brett i 9 år og kun et par ganger på alpinski. Telemarkski har jeg aldri stått på så jeg kommer sikkert til å skade meg stygt Planen er å kjøpe ski i sommer, for å få dem billig. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Noen som forresten har noe tips til bukse og jakke? Sett litt på Sweet Prowler, god bukse? Noen som har noen andre de kan komme med? 7909304[/snapback] Whiteout har mange fete klær. Men websida deres suger så hardt at det gjør vondt. sjekk i en butikk nær deg Selv kjører jeg i Sweet-jakke og Nitro-bukse og er veldig fornøyd. Jakka lages ikke lenger, ble bare laga i fjor(den med ventil på ryggen). Buksa finner du på forrige side i tråden her Om 1 uke skal jeg til Telemark å stå på twintip telemarkski. Jeg har stått på brett i 9 år og kun et par ganger på alpinski. Telemarkski har jeg aldri stått på så jeg kommer sikkert til å skade meg stygt Planen er å kjøpe ski i sommer, for å få dem billig. 7911075[/snapback] Telemark er rått! Har bare stått et par ganger og er litt lei meg for det. Jeg stod tr00 da, med lærstøvler og 205 pyntelister i preparert løype. Det er utfordring skal jeg si deg Lenke til kommentar
chris92 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) siden dere snakker om jibbing/twintip og alt det der... jeg lurer på å kjøpe meg twintip, ser etter en lengde på rundt 160-168 (jeg er 168 cm selv, er det greit med litt for korte ski? liksom 159 og sånt) men det er ett problem, prisen kan ikke være OVER 2000kr:( er det noen som vet om noen skipakker? (ser etter ski med binding) det gjør heller ikke noe om skia er brukt litt... har sett på finn.no, men finner ikke noe som passer til meg:( i tilfelle, send meg gjerne mail på:[email protected](vet ikke om jeg burde legge ut denne her, men får vel prøve Endret 11. februar 2007 av chris92 Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tja. Tror ikke du får noen supergode skipakker med gode bindinger til under 2 lakser. Du kan jo kikke litt rundt på nettbutikker, o.l Eller i verste fall, kjøpe fjorårets modell av noen ski, kan tenke meg at de ikke er så dyre (enda) Lykke til. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 siden dere snakker om jibbing/twintip og alt det der... jeg lurer på å kjøpe meg twintip, ser etter en lengde på rundt 160-168 (jeg er 168 cm selv, er det greit med litt for korte ski? liksom 159 og sånt) men det er ett problem, prisen kan ikke være OVER 2000kr:( er det noen som vet om noen skipakker? (ser etter ski med binding) det gjør heller ikke noe om skia er brukt litt... har sett på finn.no, men finner ikke noe som passer til meg:( i tilfelle, send meg gjerne mail på:[email protected](vet ikke om jeg burde legge ut denne her, men får vel prøve 7919616[/snapback] Sjekk her: http://friflyt.no/index.php?pagenr=102&zon...0&subcategory=1 Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) yeah nettop tilbake fra Trysil da er Armada AR6 "kjøpt" fra Sport 1132 Skal hente og betale de på Torsdag, ikke den som kommer men neste der igjen Endret 11. februar 2007 av Silo Lenke til kommentar
ams Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ble akkurat en liten anskaffelse av Volkl Dögen med marker bindinger, og et par utrolig gode Salomon Xwave 8(mener det er 8) støvler med formstøpte såler. Utrolig god ski, og meget fin støvel. En liten anbefaling bare 7909057[/snapback] Gratulerer med nye ski får bare håpe at de holder 2 kompiser av meg hadde de ifjor, og de ble ødelagt etter en liten stund, får håpe at Völkl har fiksa på det problemet, for har hørt at de er litt svake slik :// Men håper det ikke skjer deg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er det noen som vet hva for ski Elan M3 og Elan M9 er? Er det forgjengerene til f.eks Elan M999? Lenke til kommentar
Solaa Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Lurer på om jeg skal kjøpe ny skijakke til ferin, noen som vet om ei som kunne vært kul til jente? Gjør ikke noe at det egentlig er guttejakke da. Helst under 2000,- AHH, 3 dager til ferie! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 På Platou har de mye fett fra Eider. Men så vidt jeg vet koster jakkene fra 2500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå