Loerand Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Er det ein spesiell film, eller er det berre favorittane? Det er bare favorittene. focused er bra ja, det skal jeg være enig i Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Har lyst på no votter/hansker også. Så har jeg sett litt på Level sin Falcon eller Suburban fra samme produsent, men så er bra spørsmålet: Er disse noe varme? Noen som vet det? Edit: Har også sett litt på DaKine sin Method serie. Hvordan er disse? Endret 1. januar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
ams Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Kjøpte meg Rossignol Scratch FS wrs med Rossignol scratch 140 ti widebrake bindinger iste, kom på 7398kr siden det var tilbud på bindingen! Hvordan er disse skiene? Gode? 7595790[/snapback] det er super ski! men du har betalt veldig mye for det for mye syns jeg. jeg betalte 4500kr for den pakka ;-D Lenke til kommentar
ams Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Min favorittfilm har med disse: - Jon Olsson - Eric Pollard - Seth Morrison - Mike Wilson 7612825[/snapback] snakker vi om Match Stick Productions filmen "YearBook" eller "Foucused" ? :- D Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Det måtte i so fall vore Matchstick Productions med Yearbook eller Focused, men som han sa øvst på denne sida so tenkte han ikkje på nokon spesiell film, det er berre favorittkøyrarane hans. Jon Olsson er vel heller ikkje med i Yearbook. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) I Mind the Gap, Svere Lilequist. Den lua han tar på seg inne i bilen (blå med lilla hånd på), hvilket merke er det? Edit: Fant det ut, er kask luer... Endret 2. januar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
paroa Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kjøpte meg Rossignol Scratch FS wrs med Rossignol scratch 140 ti widebrake bindinger iste, kom på 7398kr siden det var tilbud på bindingen! Hvordan er disse skiene? Gode? 7595790[/snapback] det er super ski! men du har betalt veldig mye for det for mye syns jeg. jeg betalte 4500kr for den pakka ;-D 7618717[/snapback] Finn et sted i Norge det koster 4500kr for den "pakka" da.. Jeg kjøpte løse bindinger og løse ski, ingen pakke hvertfall.. Lenke til kommentar
ams Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 åjaa, da blir det litt annerledes. men hvor mye betalte du for skia? der jeg kjøpte mine ( Sport1 hamar) kosta kun ski 3000 ;-D Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Da har jeg fåt kjøpt meg hansker, ble Hestra Vertical Cut hansker (farge: Svart) Betalte ikke full pris da Edit: Ble litt mange Smileyer men det er jo et lite gledesutbrud (der kom det jaggu enda en...) Endret 4. januar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Hmmmmm Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg lurer på om noen vet om hvor man får lastet ned sangen i Mind the gap, som kommer når sammy carlson kjører? Har skikkelig lyst på den! Jeg synes den er så fet! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Navnet står vell når den begynner, ellers så må du telle sangens nummer mens du ser filmen og finne den i rulle teksten... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jokern /Jan Tore Den tok eg ikkje heilt... Men over til noko mykje viktigare: Det gjekk nokre rykter om at Pep, Pollard og Mahre skulle samarbeide om ein film denne sesongen. Om det vert ein realitet skal eg definitivt kjøpe den.Ikkje berre eit rykte: http://www.myspace.com/filmtheidea og http://www.filmtheidea.com/. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Noen som skal på snow show på tryvann imorgen da? Edit: http://www.tryvann.no/index.jsp?a=5435&exp=3108 Endret 19. januar 2007 av paroa Lenke til kommentar
kosh Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hva er ok pris for K2 PE med bindinger? Var innom Intersport Giganten i Trondheim idag og fann de der til 5450 inkludert bindinger (husker ikke type i farten) Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Noen som skal på snow show på tryvann imorgen da? Edit: http://www.tryvann.no/index.jsp?a=5435&exp=3108 7758707[/snapback] Har lyst men fikk ikke med noen kamerater så kommer nok ikke Edit: Noen som har video av US open finalen? Har bare den som ligger på www.skifilm.no Gikk ganske bra for oss skandinavere må jeg si Endret 20. januar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det er bra sjukt. Snakker om å gruse amerikanerne Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Ja, syntes det var deilig og se Jon Olsson på toppen av pallen. Noen som sier at han er for gammel, bullshit spør du meg. Han er jo den som gjør ALLT perfekt, ikke noe special rider som f.eks TJ som er syk når det kommer til store spins, så er han ikke så god på det andre. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jonnern er konge Uten tvil den beste parkkjøreren der ute. Har litt å hente når det gjlder frikjøring, men ingen er perfekte. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Bra at det er noen som har peiling Når det gjerlder frikjøring er jo Seth kongen. Men Jon er den beste allround kjøreren syntes jeg. Gjør det bra i allt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå