exess15 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Så da er 4000 faktisk ikke så ille? ;D /Jan Tore - som gleder seg til snøen kommer til Vestlandet =D Lenke til kommentar
Joachim89 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg kjøpte twintip, völkl dogan, i vår en gang, gleder meg sykt til snøen kommer nå! wooho Endret 22. desember 2006 av Joachim89 Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det blir Varingskollen i dag for meg! Noen flere som skal dit? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) <3 TwinTip Står på det often, men har ikke blitt noe hittil denne vinteren. Det kommer jo ikke snø! Jeg liker og hoppe osv. Men liker ikke rails lengere etter jeg knakk halebeinet på en EDIT: post 1400 Endret 23. desember 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 var på skei i dag, det øverste hoppet i parken var faktisk jævlig bra, litt lite enda men slettes ikke værst. Big jumpen var ganske dårlig, men den har aldri vært bra.. så er det en del småhopp da som er greie. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg kjøpte twintip, völkl dogan, i vår en gang, gleder meg sykt til snøen kommer nå! wooho 7555064[/snapback] Ble et par sånne på meg og, samt en giro g10 hjelm her om dagen. gleder meg til å prøve de i romjulen. Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ble et par sånne på meg og, samt en giro g10 hjelm her om dagen. Med eller uten skjerm ? Etter min mening burde de hjelmene ha skjerm, de ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 samme med sweet hjelmene!! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Kjørt på Hafjell og Skei i to dager nå. Skei har noen hopp, Hafjell er bedre hvis man bare skal kjøre. Ingen av stedene imponerte one særlig for å si det slik. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ble et par sånne på meg og, samt en giro g10 hjelm her om dagen. Med eller uten skjerm ? Etter min mening burde de hjelmene ha skjerm, de ser mye bedre ut. 7564548[/snapback] Enig i at det er tøffere med skjerm, men butikken hadde ingen med skjermer igjen så det ble uten på meg.. Går det ann å kjøpe skjerm separat mon tro? Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hei.. Lurte litt på Salomon N Teneigthy Thruster. Er dette en god ski? Får dem for halv pris helt nye av en jeg kjenner så bør jeg slå til, eller er dem ikke noe? /Jan Tore Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Du kan kjøpe visor som det heter til sweet hjelmene uteon/etterpå ja... Jeg gjorde det, funka fjell Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei.. Lurte litt på Salomon N Teneigthy Thruster. Er dette en god ski? Får dem for halv pris helt nye av en jeg kjenner så bør jeg slå til, eller er dem ikke noe? /Jan Tore 7575717[/snapback] Min mening er at dem er dradd gjennom ræven. K2 Fujativ og Dynastar sine er gode ski. Selv bruker jeg Dynastar Troubled Youth, Look PX team og Lange Comp 60 Team, alt fjorårdets modell. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei.. Lurte litt på Salomon N Teneigthy Thruster. Er dette en god ski? Får dem for halv pris helt nye av en jeg kjenner så bør jeg slå til, eller er dem ikke noe? /Jan Tore 7575717[/snapback] De har vaffal ikke trekjærne, noe som du kanskje bør unne deg? Men nå spørst det hvor seriøs og hvor skilla du er fra før av da, men halv pris på et fint brukt par? Får du ikke vennepris da? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei.. Lurte litt på Salomon N Teneigthy Thruster. Er dette en god ski? Får dem for halv pris helt nye av en jeg kjenner så bør jeg slå til, eller er dem ikke noe? /Jan Tore 7575717[/snapback] De har vaffal ikke trekjærne, noe som du kanskje bør unne deg? Men nå spørst det hvor seriøs og hvor skilla du er fra før av da, men halv pris på et fint brukt par? Får du ikke vennepris da? 7580604[/snapback] De var helt nye sa han... Men trekjerne er jo nesten et must Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Ok.. Går for K2 Fujative jeg da.. 3999 med Look PX12 bindinger.. De har jo trekjerne, og ser sinnsykt bra ut.. /Jan Tore Endret 26. desember 2006 av exess15 Lenke til kommentar
Hmmmmm Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Noen som vet om hvor man kan få tak i Twin-Tip ski uten å legge ut for mye penger?? Trenger ikke være de beste på markede, så lenge de tåler littegrann "misbruk". Jeg har det selv men prøver å få en kamerat til å skjøpe det så jeg har noen å sta sammen med Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Næraste sportsbutikk vil vere ein god stad å starte... So godt som alle har vel noko. Sjå om du finn ein pakke med iallfall ski og bindingar. K2 Fujative og Völkl Dogen kan vere greie, og det finst diverse billigski, som Tecno-skia på Intersport. Lenke til kommentar
Hmmmmm Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hehe, koster så mye da:P Glad jeg kjøpte i slutten av sesongen i fjor:P! Lenke til kommentar
Hmmmmm Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Men lurte også på om noen som vet om noen bra jibbe-filmer? Sett independence, str!ke og Mind the gap! og skulle gjerne sett fler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå