Ondskapen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva med en samling med Landets beste sportsbutikker i første poste? Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Brett? Feil tråd, kamerat.Nei. Dette er Jibbetråden er det ikke? Er jo ikke noe ensbetydende med at man har ski på beina da. Nei, men dessverre har jibbing nådd fram som meir eller mindre det «offisielle» namnet på «new school»-freestyle, som i skikøyring. Denne tråden er dermed i utgangspunktet meint for skiprat, medan Den lille snowboardtråden er for snowboardprat. Men for min del kan me godt prate snjofjøl her òg... 7449437[/snapback] det kalles hasjfjøl grunnen er mitt burton brett jeg sto på før som så ut som en treplanke derav begynte de og kalle snowboard hasjfjøl, vet ikke åssen de kobla noe som så ut som en treplanke til og bli hasjfjøl iom at hasj er grønt (regner med det er grønt siden det er en plante, aldri sett hasj selv ) Edit: hasjfjøl er en lokal ting hos oss mente ikke at det var landsomfattende Endret 7. desember 2006 av Amdmannen Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Jeg har fått diverse utstyr nå...Venter på at søstra mi skal klare å sende meg oakley crowbars med firelinse til latterlige lave 800 spenn.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så nå får snøen bare komme! ( alt på bildet utenom hjelmen er bestilt fra skistore og de har vært meget kundevennelige, fikk tillogmed dvd som bot og bedring på siden sko tok litt lang tid å få tak i, men det visste vi på forhånd ) Edit: skjul Endret 8. desember 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Slenger ut bilder selv når jeg får foil skoa. Det har vært noe tull hos Salomon i Frankrike så får dem i løpet av neste uke Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Slenger ut bilder selv når jeg får foil skoa. Det har vært noe tull hos Salomon i Frankrike så får dem i løpet av neste uke 7456560[/snapback] Jeg tror franskemenna er late, mine sko fra frankrike ble også forsinka..hehe! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hasjfjøl ja, hehe. Ble kalt det før. Skal sies at skikjørerne ikke er hakket bedre Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 hehe, vi kalte det ikke det på grunn av hasj røykere, bodde i skogen så vi kjente ingen som røykte "gress" Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Er det salomon du venter på også? Hvor har du bestilt? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er det salomon du venter på også?Hvor har du bestilt? 7458916[/snapback] Jeg venta på rossi sine sko... De sku og komme fra frankrike, og butikken jeg hadde forhåndsbestilt de av skulle egenlig få skoa etter 1 uke, men gikk 3...hehe... Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Håper ikke det går 3 uker for meg. Jesting sport sa de skule få dem inn i løpet av uka. Får håpe det ikke blir noe flere forsinkelser. Edit: Noen soom var i Oslo i dag (jibbe landskamp)? Endret 9. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja, så ca 15 min av den første kampen mellom Danmark og Østerrike. Var mye freebies å få der ihvertfall. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Du skule hvert der i finalen. Da tok de front flips på den railen med gap Gutta satset ordentelig i finalen Endret 9. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Slik som Ulrik Badertscher (eller korleis etternamnet hans vert skrive) gjorde i fjor? Var det han i år òg? Det vert vel lagt ut video på Tacky.no, Playboard eller FriFlyt om ikkje so lenge. Redigert: Nokon som har sett – og meldt seg inn på – Imposivel.com? Er meint å vere ein norsk versjon av Newschoolers.com. Har ikkje laga konto sjølv, men kjem sikkert til å gjere det snart. Endret 9. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Husker ikke hvem det var. Kan sikkert laste opp film når jeg får lagt det inn på pc'en... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det er kanskje litt stygt å le av dette, men eg gjer det likevel... Eg snakker om Jamie Pierre sin verdsrekord i klippedropp frå sist vinter. Lurer på om Fri Flyt skreiv ca. 85m på sida si (som er nede no, so eg får ikkje sjekka). Det morsomme er at han tek ein halv backflip, og lander med hovudet fyrst. Nyt videoen: http://tetongravity.com/viewer/Clip_RECORDCLIFFHUCK.aspx I tillegg slenger med link til , ein av dei beste kvinnelege skikøyrarane for tida. Får berre håpe ho kjem seg etter ulukka på den elendige Icer Air-konkurransen. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sykt drop da, men må si jeg lo godt Likte stilen til Kya Turski mye bedre en Grete Eliasen sin. Syntes Grete har en slurvete stil, jeg finner ingen andre ord som forklarer det. Men den ulykken så ganske fæl ut, så får håpe hun kommer seg. Noen som vet hvordan det går med henne? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Siste oppdatering frå Freeskier, so vidt eg kunne sjå: Doctors have told her that she'll be back in action and 100% in two months. She'll rest at her home with her parents until then while she finishes up school (a sort of "junior" college, called CEGEP in Quebec). Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Godt og høre. Det så litt være ut en noen av mine fall (selv om jeg har vært sikker på at en arm eller nakken blir knekt når jeg treffer bakken igjen ) Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Enig med thomas ll, liker stilen til Kaya bedre enn Grete sin. Og det fallet hennes så helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jævlig dårlig av arrangørene å ikke sette opp et nett eller noe for å forhindre det. Slapt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå