Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brett? Feil tråd, kamerat.
Nei. Dette er Jibbetråden er det ikke? Er jo ikke noe ensbetydende med at man har ski på beina da. :hmm:

Nei, men dessverre har jibbing nådd fram som meir eller mindre det «offisielle» namnet på «new school»-freestyle, som i skikøyring. Denne tråden er dermed i utgangspunktet meint for skiprat, medan Den lille snowboardtråden er for snowboardprat. Men for min del kan me godt prate snjofjøl her òg...

7449437[/snapback]

det kalles hasjfjøl :tease: grunnen er mitt burton brett jeg sto på før som så ut som en treplanke derav begynte de og kalle snowboard hasjfjøl, vet ikke åssen de kobla noe som så ut som en treplanke til og bli hasjfjøl iom at hasj er grønt (regner med det er grønt siden det er en plante, aldri sett hasj selv :yes: )

Edit: hasjfjøl er en lokal ting hos oss :p mente ikke at det var landsomfattende :)

Endret av Amdmannen
Lenke til kommentar

Jeg har fått diverse utstyr nå...Venter på at søstra mi skal klare å sende meg oakley crowbars med firelinse til latterlige lave 800 spenn..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
stff.jpg

Så nå får snøen bare komme!

( alt på bildet utenom hjelmen er bestilt fra skistore og de har vært meget kundevennelige, fikk tillogmed dvd som bot og bedring på siden sko tok litt lang tid å få tak i, men det visste vi på forhånd )

Edit: skjul

Endret av Best0
Lenke til kommentar

Slik som Ulrik Badertscher (eller korleis etternamnet hans vert skrive) gjorde i fjor? Var det han i år òg? Det vert vel lagt ut video på Tacky.no, Playboard eller FriFlyt om ikkje so lenge.

Redigert: Nokon som har sett – og meldt seg inn på – Imposivel.com? Er meint å vere ein norsk versjon av Newschoolers.com. Har ikkje laga konto sjølv, men kjem sikkert til å gjere det snart.

Endret av incanus
Lenke til kommentar

Det er kanskje litt stygt å le av dette, men eg gjer det likevel... Eg snakker om Jamie Pierre sin verdsrekord i klippedropp frå sist vinter. Lurer på om Fri Flyt skreiv ca. 85m på sida si (som er nede no, so eg får ikkje sjekka). Det morsomme er at han tek ein halv backflip, og lander med hovudet fyrst. Nyt videoen: http://tetongravity.com/viewer/Clip_RECORDCLIFFHUCK.aspx

I tillegg slenger med link til

, ein av dei beste kvinnelege skikøyrarane for tida. Får berre håpe ho kjem seg etter ulukka på den elendige Icer Air-konkurransen.
Lenke til kommentar

Sykt drop da, men må si jeg lo godt :p

Likte stilen til Kya Turski mye bedre en Grete Eliasen sin. Syntes Grete har en slurvete stil, jeg finner ingen andre ord som forklarer det.

Men den ulykken så ganske fæl ut, så får håpe hun kommer seg.

Noen som vet hvordan det går med henne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...