Swolebraham Lincoln Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Men der har de den bare i S og XL. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kan anbefale Giro 9MX. Knallgod hjelm Bra alternativ til Rooster(syns jeg da). Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Jeg mente da trooper, jeg syns denne hjelmene egentlig er feitere enn Giro hjelmen. Men for all del Giro er noen av de feiteste på markede atm. Grunnen til at jeg egentlig ville ha red hjelmen er pga høytalerene som du får med, og til en rimelig penge. Men hvis trooper sitter på hue mitt blir det mest sansynlig den, får se om ikke jeg kjøpe soundpads litt seinere evt. Endret 1. desember 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Lurer litt på hva slags utstyr folket her bruker. Selv bruker jeg: - K2 Fujative 169cm (fjorårets) - Salomon Foil sko (ny inkjøpt i år) - Scott Back Protector - Protec Freeride full av klistremerker... Hva har dere? Hva med og samle gode butikker som selger ski og utstyr i førsteposten? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Tja, jeg har allerede brukt alle pengene jeg tjente i sommer på skiutstyr... Så min liste ser slik ut Ski - Rossignol scratch FS WRS 181, med 140 bindingen Sko - Rossignol scratch støvelen, den hvite Bukse - Burton Ronin Cargo pant, hvit Jakke - Vans Down Supreme Hjelm - Sweet trooper Skal kjøpe oakley crowbar, mest sannsynlig med rosa glass Ja jeg mente wrs Og jeg viste de hette, det må bare vært litt på lok Endret 3. desember 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Står på et par 3 år gamle(?) 4frnt steele spence promodel jeg fikk overraskende billig med noen streite rosignolbindinger oppå. Har noen litt for stive Lange støvler og en grå hjelm(var det Giro?). Kjøpte et par røde Oakely Crowbar i fjord etter å ha fått røde irriterte øyne etter kjøring med jallabriller i høyfjellsol. Ser for øyeblikket etter ny jakke. Vurderer boblejakke fra bergans Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Jeg har btw Look PX12 bininger, fikk disse og skia for 2900,- Kjempefornøyd med kjøpet (kjøpte i fjor....) Edit: Hva med og samle gode butikker som selger ski og utstyr i førsteposten? Endret 3. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
mwh Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Scratch FS FRW?? er det noe som heter det da?tror at du mener WRS hvis du har årets modell da. tror fjorårets modell het bare Scratch FS, Btw. WRS står for Weight Reducing System. brukte en god del penger på skiutstyr i år ja å må bruke litt mere... Ski: K2 Public enemy 07 Bindinger: Rossignol Scratch 120 Axial 2 07 Sko: Salomon Foil Jib 07 Staver: billige G-sportstaver... Btw FS står for Freestyle og BC står for backcountry Endret 3. desember 2006 av mwh Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hvormye betalte du for skoa dine mwh? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Punga ut 2500,- for mine Edit: Jesting sport får inn en ny bestilling med Foil støvelen iløpet av neste uke. Skal selges til en pris av 2500,- hvis noen er interesert. Endret 3. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg betalte 2500 for mine scratch sko Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Prøvd scratch skoa også, men foil skoa satt bedre på foten min + at den så bedre ut... Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/12/07/485324.html *finne frem brett og utstyr* Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) k2 fujative,nordica sko (skal ha nye),husker ikke bindingene i farten men er på nivå med look px 12, R.E.D ryggskinne, peak performance jibber jakke og matchende bukse. forresten noen som har forslag til en god og kul hjelm trenger meg en hjelm. Endret 7. desember 2006 av Amdmannen Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/12/07/485324.html *finne frem brett og utstyr* 7448485[/snapback] Brett? Feil tråd, kamerat. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Brett? Feil tråd, kamerat. 7449105[/snapback] Nei. Dette er Jibbetråden er det ikke? Er jo ikke noe ensbetydende med at man har ski på beina da. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 k2 fujative,nordica sko (skal ha nye),husker ikke bindingene i farten men er på nivå med look px 12, R.E.D ryggskinne, peak performance jibber jakke og matchende bukse.forresten noen som har forslag til en god og kul hjelm trenger meg en hjelm. 7448883[/snapback] http://www.oslosportslager.no/product/2718...gend_Brown.html http://www.oslosportslager.no/product/2718...atte_Black.html Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 lurer på den giro hjelmen der og den som heter 10 mx eller noe sånt hva synes dere? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Brett? Feil tråd, kamerat.Nei. Dette er Jibbetråden er det ikke? Er jo ikke noe ensbetydende med at man har ski på beina da. Nei, men dessverre har jibbing nådd fram som meir eller mindre det «offisielle» namnet på «new school»-freestyle, som i skikøyring. Denne tråden er dermed i utgangspunktet meint for skiprat, medan Den lille snowboardtråden er for snowboardprat. Men for min del kan me godt prate snjofjøl her òg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå