ams Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vi Har: www.oslosportslager.no , www.xxl.no , www.tramdock.com , www.sport-conrad.de det var allt jeg kom på nå , vis jeg kommer på mer skriver jeg det Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vi Har: www.oslosportslager.no , www.xxl.no , www.tramdock.com , www.sport-conrad.de det var allt jeg kom på nå , vis jeg kommer på mer skriver jeg det 7186329[/snapback] Takker Noen her som har vært i St.Anton forresten? Jeg skal dit i vinterferien Gleder meg sykt. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) st.anton er konge fett! faen var der i påsken i fjord og skal ditt i år! kjørte tur på 3 timer uten stopp faen meg JÆVLIG deilig! parkene der er digg også men først og fremst frikjøring som rocker der! også burde du spise spareribs det er drit konge der!... også må du gå ut på crazy kangaroo særiøst beste utestedet som finnes! Edit: hva faen skjer med at skifolk skal ta jibbe utrykket egentlig! det er da ikke noe spesielt med bare twin tip det! Endret 30. oktober 2006 av M-J Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 st.anton er konge fett! faen var der i påsken i fjord og skal ditt i år! kjørte tur på 3 timer uten stopp faen meg JÆVLIG deilig! parkene der er digg også men først og fremst frikjøring som rocker der! også burde du spise spareribs det er drit konge der!... også må du gå ut på crazy kangaroo særiøst beste utestedet som finnes! Edit: hva faen skjer med at skifolk skal ta jibbe utrykket egentlig! det er da ikke noe spesielt med bare twin tip det! 7186421[/snapback] Herlig! Det er visst et sted noen kilometer unna som er folketomt i forhold til St.Anton der det skal være utrolig bra med offpist muligheter. Husker ikke navnet nå, men har tenkt meg bort dit en tur under oppholdet. Hehe, Jibbe er ikke no spesielt for twintip nei, selvom det er twintip som egner seg best. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 st.cristoph du tenker på? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) st.cristoph du tenker på? 7186961[/snapback] Nop, skal finne det ut til i morgen =) Edit: Stedet heter Stuben, Eller Stüben, skal visst være offpist heaven. Endret 31. oktober 2006 av .patrick Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Edit: hva faen skjer med at skifolk skal ta jibbe utrykket egentlig! det er da ikke noe spesielt med bare twin tip det!Nei, du har rett i det. Uttrykket kjem vel opprinneleg frå snowboard (om ein ikkje reknar med segling, sjølvsagt). Som eg sa i byrjinga av tråden so er eg ikkje direkte glad i uttrykket, men det har etterkvart vorte det mest brukte namnet -- nærast det «offisielle» namnet -- på sporten. So det er berre å leve med det... Redigert, nokre butikkar: Cham3s.com, Telemark Pyrenees, VPG, Ute.no og om du har lyst på Line i år, SoulX. K2 skal ta over distribusjonen av Line til neste år, so då kjem dei i vanlege sportsbutikkar. Endret 30. oktober 2006 av incanus Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har bestilt endel fra skistore.se pga at jeg må si jeg likte prisene, de er meget kundevennlige, og med fri frakt på varern intill 170 eller hva det var så liker jeg de bare enda bedre...Har ikke fått varene enda pga min spesialbestilling men gleder meg stort til nye ski og sko Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg bestilte mine ski ifjor fra aspenskiandboard.com. Gode priser, og de skrev mindre verdi på pakka sånn at jeg betalte mindre toll Skal kjøpe nye støvler denne uka, og jeg tenkte litt på de nye Rossignol Scratch-støvlene (hvite). Er det et bra valg tror dere? Og går det an å få butikken til å sru opp bindingene og sette de lenger fra hverandre? (med tanke på nye støvler, større størrelse) Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Du behøver ikke skru opp bindingene selv om du har skal ha større sko, du trenger bare og flytte den bakerste delen. Det pleier å være en liten spak eller noe man løfter opp, slik at den bakerste delen blir flyttbar. Dette kan butikken gjøre for deg eller du kan gjøre det selv. Men hvordan var det med støvel. Viss jeg er mest i park men også litt frikjøring, mjuk, stiv? Hva burde jeg se etter? Eller noen som har noen konkrete støvler å anbefale ( maks kr 3500)? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Salomon SPK, Rossignol Soft/Scratch eller Dalbello Rampage Krypton. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 .patrick: finni ut hvor du skal? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nop, skal finne det ut til i morgen =) Edit: Stedet heter Stuben, Eller Stüben, skal visst være offpist heaven. 7186989[/snapback] gikk visst et program om stedet på discovery på fredag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Ja, da har snøen kommet hit hvor jeg bor! Første kvelden snøen la seg, var det rett på med skiene, og finne en urban-rail. Lagde hopp og greier, og en kompis dro hele railen med 270 av. Helt sinnsykt tøft Urbanrailen var ca. 12m, sto i normal helling, og var omtrent 4-5cm bred. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er ikke nok snø her enda, men skal opp til en kompis ved Jessheim der det visstnok skulle være nok snø for å stå litt. Blir brett da. har ikke fått ut fingern å bestillt nye ski enda. Står mellom denne, denne og denne. Noen forslag? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Kompisen min får de nye K2 fujative av sponsoren sin, han. Men, jeg skal i hvert fall ha Scratch Sprayer FS 07 Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Er ikke nok snø her enda, men skal opp til en kompis ved Jessheim der det visstnok skulle være nok snø for å stå litt. Blir brett da. har ikke fått ut fingern å bestillt nye ski enda. Står mellom denne, denne og denne. Noen forslag? 7196244[/snapback] Kommer ann på hvor du kjører, men av de hadde jeg valgt MSP. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Kommer ann på hvor du kjører, men av de hadde jeg valgt MSP. 7197555[/snapback] Ja, det meste handler om hvordan menneske du er. Parkmenneske? Offpistmenneske? Eller kanskje begge deler? Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Blir en del begge steder, derfor har jeg veldig lyst på 4FRNT skia, men de er dyyre Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Synes ikke 4FRN skiene er så veldig pene. Fujative har mye bedre design, etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå