dysfunctional Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Vegard_: Det er jeg ikke sikker på. Det er vel slikt, hvis du kjører slalåm, skal de være litt korte. Kjører du Super-G, skal de være lengre enn slalåmski. Kjører du utfor skal de være lengre enn Suger-G ski. Dette har jeg ikke peiling på, så arrester meg hvis jeg tar feil. Endret 22. februar 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 WeeEeEeeeeeEE!! EI heil uke med jibbing, håper det snør masse, så sol Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg skal også jibbe meg bort i ferien! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Det har vorte laga tre eller fire hopp på Voss, so det vil vere noko gjere på sjølv utan nysnø. Eit hopp (som var ganske bra) er laga på myra, og dei to-tre andre i Tråstølsløypa, før/ved sida av railane. Høyrde nokre rykter om snøvær i byrjinga av neste veke... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg har stått på twintip masse denne uken. Var bl. annet i Hafjell på tirsdag. Skal til Varingskollen i morra, juhu. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Uhm, pappa jobber på Voss Fjell Heisar, skulle kanskje bli noe snø i løpet av natta.. Men hvis ikke blir trolig trekker på hanguren stengt.... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 tok en liten personlig rekord i dropping i dag, 13 meter.. Landa forsåvidt fint, men gikk litt drit under nedbremsinga for det var litt ulent terreng, så jeg gikk litt kast i kast å ente til slutt inni ei bjørk.. Ble et par fine riper på ryggen etter bjørka ellers bra. Bjørka fikk et par knekte greiner men den klarer seg vel Lenke til kommentar
-mads Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Fikk meg twintip i går!! (Völkl Dogen 04/05) Noen tips til hvordan jeg kan bli litt bedre eller? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Fikk meg twintip i går!! (Völkl Dogen 04/05)Noen tips til hvordan jeg kan bli litt bedre eller? 5702980[/snapback] Det er vel bare å prøve nye ting hele tiden det... Ikke være redd for nye ting.. MEN, ikke vær for dristig, da kan det ende opp i store skader. Lenke til kommentar
bynhffba Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Nå har det kommet mye snø der jeg bor, for noen dager sia kom det 70 cm med snø + at det har vært MYE snø fra før. Mega digg å kjøre nå Er kommet et kjempe digert hopp på Ringkollen nå, er vell rundt 4 meter høyt. Bilde av hoppet under. Trykk på bilde for forstørrelse. Endret 5. mars 2006 av jibbelars Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Nå har det kommet mye snø der jeg bor, for noen dager sia kom det 70 cm med snø + at det har vært MYE snø fra før. Mega digg å kjøre nå Er kommet et kjempe digert hopp på Ringkollen nå, er vell rundt 4 meter høyt. Bilde av hoppet under. Trykk på bilde for forstørrelse. 5706025[/snapback] Ooh, det der så smooth ut! Noen som var i Kongsberg denna helgen? Skal dit på tirsdag, lurer på hvordan forholdene er. Lenke til kommentar
-mads Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Fikk meg twintip i går!! (Völkl Dogen 04/05)Noen tips til hvordan jeg kan bli litt bedre eller? 5702980[/snapback] Det er vel bare å prøve nye ting hele tiden det... Ikke være redd for nye ting.. MEN, ikke vær for dristig, da kan det ende opp i store skader. 5705993[/snapback] Slo meg litt i går, ja! Fortsatt litt vondt i ryggen... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Har kanskje ikke så mye med jibbing å gjøre, men var på Hajfell i dag og hadde det litt moro på blades Roger-hoppet Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 aue? Nye åpningen på teddybeacrisis promoen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Ser ut som du fekk nok fart... Apropos TBC, so gjekk det rykter om at dei ikkje skal lage film i år, på grunn av ueinigheiter mellom sponsorar (Helly Hansen og Oakley vart det sagt). Henrik Rostrup skal likevel lage film, men Kris Ostness er ikkje med. Edit: Som sagt, berre rykter (frå Newschoolers), men det virka som dei som sa det visste kva dei snakka om. Endret 9. mars 2006 av incanus Lenke til kommentar
EDB Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Kan jo si det sånn at jeg merka det, og merker det fortsatt Ingenting brakk, så da er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Berre ein liten kommentar til det eg sa to innlegg over: TJ Schiller, Jacob Wester and Anthony Boronowski, teamed up with cinematographers Henrik Rostrup and Kris Ostness last week to go shred some mid winter Utah Backcountry. So det kan vere det vert film frå TBC i år og, me får vente å sjå. Dei fyrste trailerane for årets filmar burde vel kome snart. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Dette er Andreas Håtveit, en av norges beste kjørere. Han utfører en japan på bildet. 5448841[/snapback] Andreas Håtveit har jeg møtt! Broren hans, Jon Håtveit (filmer alt brodern gjør) har filmet meg! Treningsleir i fjor, skal møte han på samme leir igjen i år. Offesiel side for Jon og Andreas Håtveit: Skifilm.no Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Nå har jeg lastet opp en liten snutt fra min klassetur på Trysil i forrige uke! Først er det jeg som hopper over ei (rosa!) tønne, og det siste er kompisen min som lærer seg å raile! :!: Jeg kjørte på blades siden jeg ikke gadd å drasse på twintip opp der. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Skal også nevnes at jeg tok 360 på et hopp her om dagen samt railing (på en veldig brei ting) Autograf kan sendes på mail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå