Pop-fiske Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Eg går heller tur opp fjellet og klargjer ruta ned på sommaren :!: God trening det når tre skal ned n' stuff! Btw, kjøpt meg skiklær for årets sesong! Jakke: Sweet Supernaut L Bukse: Sweet Supernaut R L Fekk med Sweet Trooper på kjøpet, men har ein Girohjelm fra før av Har også Oakley Splice Så blir det vel å kjøpe GoPro snart Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Gopro er et must! Helmetmount + chestmount. Gleder meg til det blir rikelig med snø så det blir noen ordentlige pudder-dager! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 (endret) Kjører i År: Hjelm: Sweet Trooper L Svart Googles: Custom Oakley Splice Beanie: OBC Rider Beanie 11/12 Bandana: OBC Rider Bandana 11/12 Jakke: First Drop (Rød og Blå) XL Tall Bukse: First Drop (Svart og hvit) XL Tall Tall Tee: Sk8line 5-6XL (Alle mulig farger) Hoodie: LRG 4XL (Rød og Svart) Støvler Salamon SPK PRO 2011/12 Ski: Salamon Suspect 176 2010/11 Staver: Line 80cm Ellers har jeg GoPro og Canon EOS 7D, ganske stoka på denne sesongen i år. Håper på fantastiske mengder snø, og drøye parker. Blir nok en tur til Breck og Keystone, så blir gøy å få se igjen parkene der Endret 13. oktober 2011 av Berniy 2 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Heile pakka ja! Ski for pow: Armada JJ 185cm med Marker F12 Parkski: Line Afterbang eller Salomon Suspect med Look eller Marker Staver: Some crap for the park, og telescop for the pow Støvler: Salomon Quest Jakke: Sweet Supernaut L. Grønn Bukse: Sweet Supernaut R L. Gul Hjelm: Giro9 og Sweet Tropper kvit Google: Oakley Splice Simon Dummont Bandana: Armada og FP Hue: Burton, FP og some homemade! SNØ: Har bestillt eit nytt las med Japanpow til Sogndal i år. Satser på at første lasset ankommer tidlig i år - starten av november. GoPro kjøper eg forhåpentligvis! Samme med nye feller. Også blir det ein Dakine Heli Pro DXL sekk Oooooog, skredutstyr skal eg kjøpe! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kjører du Pow med Suspect :O? Bestill gopro fra hjemmesiden dems, mye billigere enn fra norske forhandlere. Selv fikk jeg mitt for GoPro HD for 1300 + 32Gb Class 6 minnekort, men det var i USA Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Park med suspect.. Noen som var på baluba i Bergen i dag? Så K2 pontoon til 1999. Vurderte et kjøp. Ble ingenting. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kjører du Pow med Suspect :O? Bestill gopro fra hjemmesiden dems, mye billigere enn fra norske forhandlere. Selv fikk jeg mitt for GoPro HD for 1300 + 32Gb Class 6 minnekort, men det var i USA Det står vel Armada JJ..? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Sjekk 1:43... Sick hopp! http://vimeo.com/10815741 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Sjekk 1:43... Sick hopp! http://vimeo.com/10815741 Er så sjukt! Enormt fett å sjå edits med hjelmkamera! Da kjem du liksom "inn" i droppet Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Jada, Triple Flat stomped på trampoline!!! Skal få den på film neste trening Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Jada, Triple Flat stomped på trampoline!!! Skal få den på film neste trening Nice Synd vi ikkje har sånt utstyr her i Sogndal.. Skulle gjerne hatt ein trampolinehall elns med diverse ting ala. Heming Hallen Da hadde eg tørt å gjer ting på trampline - i motsetning til ei vanlig rundt ei.. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Gjorde det på Toppidretts skolen, råtten hall iforhold til heming, men var bare tid og sted som fikk meg til og prøve. Vært sykt stoka siden starten av trampoline sesongen på å få satt en triple, og igår fikk jeg feelingen. Og vips så måtte jeg prøve og landet den etter 4 forsøk Var faktisk ikke så skummelt som jeg hadde forestilt meg, var en deilig følelse å gå inn i den tredje flippen. Vurderer sterkt triple cork, men den virker så sykt sketchy EDIT: FY FAEN BLACKOUT VAR SYYYYYYYYYYYYYYYK! http://www.youtube.com/watch?v=SFgAPDJFqkg Endret 21. oktober 2011 av Berniy Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Da er Being There ute på DVD og Blu-Ray. Ett ord..AWESOME. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Synes Being There var en knall film, men beste ski filmen i år må nok være "The Grand Bizarre" av PTP. Har ikke sett noe som har vært så bra på lenge. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 PBP var ikkje storslått i år. ALL.I.CAN derimot. Et ord. TIDENES. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Synes PBP har lagd den beste filmen i år. Stept Production- Weight var også knall, verdt å ta en titt på ! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10040827 Kjempe nyhet fra Staten Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. desember 2011 Del Skrevet 13. desember 2011 Likte den vimeoen der! Gleder meg som en unge til å komme i gang igjen nå. Jeg er tilbake til fast hæl med Rossignol S7 195 cm og Rossignol FKS etter å ha kjørt telemark i 4-5 år. Håper bare snøen kommer på Norefjell slik at jeg får testet de ut ordentlig i jula. Hvis ikke blir det Åre og Oppdal flere ganger (forhåpentligvis) i løpet av sesongen! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Tror det blir mye frikjøring på meg denne sesongen. Mista litt feelingen i park de siste to sesongene, og kjørt mye mer fri. Vurderer en tur på stranda fjellet. Syyke frikjøring forhold der oppe! Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Fantastisk i Sogndal for tida! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå