Applebee Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Off, Skishopen hadde de absolutt billigste.. lå på 4650kr der.. Oslosportslager selger samme skien for 6500kr. Edit: Fikk svar fra Skishopen, og de visste ikke når\om de fikk inn Line Prophet 100 igjen. Så enten må jeg spare til de ca 2000kr ekstra de andre tar, eller finne andre ski. Endret 8. desember 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er 130mm versjonen av Line Prophet aaaalt for stor til å brukes allround? Kommmer som sagt til å være mest utenfor løypene, i skau og løs-snø. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 130mm høres noe svært ut til å brukes i park. Men i mørkholla er de perfekte Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Det jeg og synes, men som sagt kommer jeg til å være minst mulig på prepparert underlag. Edit: Forresten disse plankene jeg tenker på http://parkogpudder.no/index.php?main_page...products_id=522 Endret 8. desember 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Det jeg og synes, men som sagt kommer jeg til å være minst mulig på prepparert underlag. Edit: Forresten disse plankene jeg tenker på http://parkogpudder.no/index.php?main_page...products_id=522 Hvorfor kjøper du ikke EP pro? i mine øyne er de et bedre valg Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Har allerede kjøpt Line Prophet 100, så var litt sent å komme med. Virker som en knall ski dog (Prophet) . Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Er det komt noen parker rundtom enda? Går utifra at Hemsedal, Trysil, Hafjell osv. har fått. Noen som vet om Myrkdalen har begynt? Tenkte meg opp søndag. Evig lenge siden sist! Satser på 720 denne sesongen. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Snø i bergen nå Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Nå har jeg kjøpt meg volkl ledge med marker bindinger : D klør etter å få prøvd de Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kribler i beine nå, har sykt lyst å stikke ut å stå på ski, men det nermeste skitrekket har ikke åpnet enda :/ og jeg er syk. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Noen som vet om butikker i Norge, helst rundt Oslo-området, som selger Armadaklær? Da tenker jeg på: Armada Radar Jackets Armada Blast Pants Armada Quasar Pants? Armada Radar Jacket - Lime, Armada Quasar Pant - Cyan Lenke til kommentar
feggy Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Gud hjelpe meg, jeg gleder meg til snø nå!! 1 Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jaja, venter på snø jeg og. Men imens får vi nøye oss med at skifilmsesongen er igang. De 2 filmene jeg gleder meg til er ihvertfall Field Productions sin nye film Side by Side, og Matchstick Productions sin The Way I See It. Begge filmene hadde vel premiere for henholdsvis 1 og 2 uker siden. Matchstick stakk av med alle prisene på skifilmfestivalen, så kan tenke meg det kan bli 1 stk fet film. Men har også store forhåpninger til FP sin film, de har utvikla seg og laga bedre skifilmer hvert år. Her er ihvertfall trailerene: http://www.youtube.com/watch?v=3MS23bb7yJ0 http://www.youtube.com/watch?v=SKatddg8K_k Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Hvilke ski kjører folk på denne kommende sesongen? Selv har står valget nå mellom Kung Fujas og 4FRNT Click som vant Fri Flyt testen som beste park ski. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Trolig Armada AR7, men så har jeg fatskia fra i fjor. De skal jeg forøvrig stille bindingene litt bak på i år + noen litt eldre salomon ski for røff bruk, urban and so on.. Skibaluba neste fredag Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Rossignol S2 Park Pro. Ikke akkurat noe å skryte av, men føler jeg ikke er så god på ski enda (når det gjelder hopping, triks, osv), så trenger ikke noe dyrere. Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 + noen litt eldre salomon ski for røff bruk, urban and so on.. Er litt herlig å kunne kjøre på litt eldre ski som du ikke er redd for i det hele tatt! Har selv et par TechnoPro jeg fikk billig på en vanlig sportsforretning til dette! Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Kjører Völkl Legde, i år som i fjor ^^ Edit: Noen som vet om hvordan man skal tørre å gutse litt mer? føler jeg er litt pinglete Endret 1. november 2010 av Espen-kun Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Den tråden her har jo daua helt ut! hva skjer med folket? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hmm... Eneste er vel at du bare må tørre. Tenke at ting går fint tilslut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå