Attityd Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så det der. Utrolig trist, og det viser hvor farlig ekstremsport kan være. En liten utstyrsfeil kan være nok. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Det heter da ekstremsport av en grunn. Endret 27. mars 2009 av Fev4ng Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) http://www.beatboard.no/search.asp?keyword=salomon+gangsta http://www.beatboard.no/product.asp?product=321 er enda fetere syntes jeg! wth? De har 2010 magic suit modellen i XL.... siklee........... og bukse og jakke sammen for 5k!! Hvor stor er denne i størelsen sammenlignet med Saga ting feks? og hvem størelse burde jeg gå for som er 180cm, har lyst til å se greit baggy ut Endret 28. mars 2009 av Bendelorm Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 noen som vet om det er noen gode nybegynner hopp i åre? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Den grønne og enkleste linjen ligger i Rödkullen, rett ved Bräcke, som har svart og rød linje. Hoppene i grønnlinjen er fine å øve f. eks. 360 på. Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg har kjøpt meg nytt skiutstyr i år, og nå skal jeg kjøpe diverse annet: Jakke, bukse, hjelm og ryggplate. Hva kan anbefales, og hvor bør jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Sweet, Giro, Red Protection og Dainese er alle verdt en titt når det gjelder beskyttelse. Av skiklær er det vel hipp som happ, så lenge det er en farge og stil du liker. Jeg har riktignok merket meg er at Burton ikke funker optimalt om du er over 170, men de har fått nye profiler fra og med i fjor så det kan være dette er endret, dessuten datt buksene deres fort fra hverandre. Har god erfaring med Bonfire og Special Blend, men jeg kjører brett, mulig ski setter andre krav. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hvilket triks tar jeg her dere? : http://www.youtube.com/watch?v=FdG56pgwBWI Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hvilket triks tar jeg her dere? : http://www.youtube.com/watch?v=FdG56pgwBWI Dubble kangaroo flip 180 revert Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 har du drukket? kangis er .. ehhh.. doubleback 180 :S ? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ikkje grabar? Det fyrste avsnittet av det som er kopiert frå Skiforbundet.no omhandlar grabar ... Namnet på to av dei er forresten stava feil. Safty skal vere safety, liou kang skal vere liu kang. Og D-spin ≠ diagonal spin. herregud... skjønn litt ungdomspråk da, nynorskfaen. hvis jeg sier. skal ta misty. så kommer du og sier: du meiner vel ikkje misty flip då? Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 har du drukket?kangis er .. ehhh.. doubleback 180 :S ? Ironi er ikke din sterkeste side, eh? Syntes det ser ut som Flat 540 kanskje Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ikkje grabar? Det fyrste avsnittet av det som er kopiert frå Skiforbundet.no omhandlar grabar ... Namnet på to av dei er forresten stava feil. Safty skal vere safety, liou kang skal vere liu kang. Og D-spin ≠ diagonal spin. herregud... skjønn litt ungdomspråk da, nynorskfaen. Sei meg, svarte du på det innlegget, som er frå desember 2007, berre fordi du ikkje liker nynorsk og ville få ut litt frustrasjon? Om ikkje, sei gjerne kvifor. Feilstaving av ord har heller ingenting med «ungdomsspråk» å gjere, og eg posta ikkje det innlegget på grunn av manglande forståing. Lenke til kommentar
lilkris Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå begynner jeg å bli drit lei! FRONTFLIP: Når jeg popper den ene foten opp først. "utløser" den andre seg. Altså den jeg ikke drar opp med detter skia av :S hvordan kan jeg forhindre dette? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Bindinga di er problemet. Sjekk at den er stilit riktig inn i forhold til skolengden din og at DINen er riktig. Lenke til kommentar
lilkris Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Bindinga di er problemet. Sjekk at den er stilit riktig inn i forhold til skolengden din og at DINen er riktig. G-sport stillte de inn for meg. DINen er jeg usikker på. men skal jeg stille sånn at skoen må presset på skikkelig? sånn at det blir litt vANSKELIG å få de på? Jeg veier 52 kg. hva skal jeg ha DINen på? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 har du drukket?kangis er .. ehhh.. doubleback 180 :S ? kangis er dobbel flat 9 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Travelling Circus 6! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå