Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wth?

De har 2010 magic suit modellen i XL.... siklee........... og bukse og jakke sammen for 5k!!

Hvor stor er denne i størelsen sammenlignet med Saga ting feks? :p

og hvem størelse burde jeg gå for som er 180cm, har lyst til å se greit baggy ut

Endret av Bendelorm
Lenke til kommentar

Sweet, Giro, Red Protection og Dainese er alle verdt en titt når det gjelder beskyttelse.

Av skiklær er det vel hipp som happ, så lenge det er en farge og stil du liker. Jeg har riktignok merket meg er at Burton ikke funker optimalt om du er over 170, men de har fått nye profiler fra og med i fjor så det kan være dette er endret, dessuten datt buksene deres fort fra hverandre. Har god erfaring med Bonfire og Special Blend, men jeg kjører brett, mulig ski setter andre krav.

Lenke til kommentar
Ikkje grabar? Det fyrste avsnittet av det som er kopiert frå Skiforbundet.no omhandlar grabar ... Namnet på to av dei er forresten stava feil. Safty skal vere safety, liou kang skal vere liu kang. Og D-spin ≠ diagonal spin.

herregud... skjønn litt ungdomspråk da, nynorskfaen.

hvis jeg sier. skal ta misty. så kommer du og sier: du meiner vel ikkje misty flip då?

Lenke til kommentar
Ikkje grabar? Det fyrste avsnittet av det som er kopiert frå Skiforbundet.no omhandlar grabar ... Namnet på to av dei er forresten stava feil. Safty skal vere safety, liou kang skal vere liu kang. Og D-spin ≠ diagonal spin.

herregud... skjønn litt ungdomspråk da, nynorskfaen.

Sei meg, svarte du på det innlegget, som er frå desember 2007, berre fordi du ikkje liker nynorsk og ville få ut litt frustrasjon? Om ikkje, sei gjerne kvifor. Feilstaving av ord har heller ingenting med «ungdomsspråk» å gjere, og eg posta ikkje det innlegget på grunn av manglande forståing.
Lenke til kommentar
Bindinga di er problemet. Sjekk at den er stilit riktig inn i forhold til skolengden din og at DINen er riktig.

G-sport stillte de inn for meg. DINen er jeg usikker på. men skal jeg stille sånn at skoen må presset på skikkelig? sånn at det blir litt vANSKELIG å få de på? Jeg veier 52 kg. hva skal jeg ha DINen på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...