Bruker-161582 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Noen som pleier og være i Hemsedal og er keen på å kjøpe et par fjorårets AR6? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Traveling Circus episode 5 er ute! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Haha, dei skuffer ikkje. Kreativ stavbruk ved 11:10 må eg seie. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Helt utrolig. De gutta er syke. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det så sykt herlig ut med så mye nysnø når de kjørte inne i skogen. Ja takk! Lenke til kommentar
lilkris Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 trenger hjelp med frontflip! - HVor på hoppet skal jeg poppe? Backflip: - Hvordan utføre dette? - Lettere en frontflip? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kjøpte nye twin tips i dag. Var et stort salg og greier. Så måtte slå til. Kjøpte meg et par Rossignol S2 Park Pro. Men tror jeg ikke får prøvd dem før vinteren kommer på nytt igjen :\ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Rå rail session de hadde de siste minuttene! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 trenger hjelp med frontflip!- HVor på hoppet skal jeg poppe? Backflip: - Hvordan utføre dette? - Lettere en frontflip? frontflip: du må satse med EN fot, og burde prøve på kuler i pudder (løssnø,wtf) Lenke til kommentar
lilkris Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 trenger hjelp med frontflip!- HVor på hoppet skal jeg poppe? Backflip: - Hvordan utføre dette? - Lettere en frontflip? frontflip: du må satse med EN fot, og burde prøve på kuler i pudder (løssnø,wtf) kuler er skætchy , men hva gjør jeg om jeg skal gjøre det på hopp? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 trenger hjelp med frontflip!- HVor på hoppet skal jeg poppe? Backflip: - Hvordan utføre dette? - Lettere en frontflip? Jeg startet å ta frontflips på hopp kulene. Hvis du skal prøve frontflip for første gang, sats på 1 FOT. Det er utrolig viktig første gang siden om du satser med begge beina samtidig, er det en mye større risiko for å ikke komme rundt. Så sats med 1 bein foran det andre og len deg som faen fremover. Om det er et lite hopp må du kroppere (ta tak bak knærne). Om det er et stort/giga hopp må du ta en liten superman for å justere rotasjonen. Lykke til Lenke til kommentar
lilkris Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 takk ! men skjønner ikke hvor på hoppet jeg skal satse. skal jeg satse rundt i lufta, utenfor hopp kanten ellr midt på hoppet? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 takk ! men skjønner ikke hvor på hoppet jeg skal satse. skal jeg satse rundt i lufta, utenfor hopp kanten ellr midt på hoppet? på hoppkanten på 1 bein Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 TAKK ! Og hvis du tryner skikkelig, så husk å ha film av det og legg det inn her. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Bare pop skikkelig på hoppet og vær forberedt på snø i nesa. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Testet backflip på big airbagen på voss i dag. Var ikke så vanskelig som jeg trodde xD Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Big airbag ser gøy ut. Kunne tenkt meg å testa det! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Episode to av En Route (Pep, Pollard & co sitt prosjekt) vart forresten lagt ut på sundag: http://www.nimbusindependent.com/videos/webisodes.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå