Splius Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Det å kunne afterbange er langt viktigere enn å kunne ta noe imellom takeoff og afterbang Endret 7. mars 2009 av Randy_Rhoads Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Ah, var på Gautefall idag! Skikkelig kos med masse nysnø. Så vi benytta snøen til å hoppe over en vei vi fant. Det var en strømboks, så en vei og så en grøftekant på andre siden. Målet var å klare seg over grøftekanten og lande på nersida. Droppet var på rundt 2 meter ned til veien. Vi måtte kjøre ned en liten nedoverbakke så over strømbokstaket og så over veien og ned bak grøftekanten. Det var mye snø i grøftekanten og det var ikke en slik grøftekant du vanligvis tenker deg da "veien" egentlig ikke var noen vei, men bare en sti like tjukk som en vei. Men however, så testa vi det da, og selvfølgelig gjorde jeg det først og greide det med et lite fall på slutten. Men en i gjengen, som hadde snowblades (og da uten staver), fikk for liten fart og landa midt på "veien" der det ikke var så mye nysnø og relativt hardt. Han fikk vondt og sa: "Ah! TA AV SKIA! TA AV SKIA!", imens vi resten fikk latterkrampe selvfølgelig etter å ha filma det her. Og den tredje gangen jeg hoppa over, var det en random fyr som sa at hvis jeg gjorde det, så gjorde han det og. Jeg tok selvølgelig gappet med stil og uten fall på slutten, men da random skulle hoppe fikk han en real nakkesleng og snørret hang. Men andre ord, det var en morsom dag. edit: Jeg greide også å kjøre inn i et tre, men det er en annen sak. Endret 7. mars 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Hvorfor er afterbang så viktig sier du? Det er jo bare en liten sleng i landinga på railen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det trenger ikke være etter landing, du kan gjøre det hvor som helst, sånn bare for å vise deg fram. Jeg gjør det hvor som helst, egentlig bare fordi det er gøy. Men hvis du tenker i landing, så er det vel for å dempe landinga vil jeg tro. Sånn at du ikke får så veldig hardt sammenstøt med bakken. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Så du afterbanger bakken? Steeezy. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Så du afterbanger bakken? Steeezy. ...........Hæ? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Så du afterbanger bakken? Steeezy. det heter SKEEZY Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Så du afterbanger bakken? Steeezy. det heter SKEEZY To forskjellige ting, sjekk google. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 steezy = style + easy steezy. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 http://www.allisports.com/news/gypsies-tal...ng-state-steeze Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvordan er Bern Baker på hodet? Er det hard? Eller passemyk, og hvordan er passformen? Er det beregnet å ha brillene under eller utpå hjelmen? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg syntes den er veldig god og akkurat passe myk. Jeg må ha brillene utpå hjelmen, blir for trangt å ha de inni. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Baker er ikke hard hat versjonen? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 jeg kjører med hue og briller under hjelmen, men jeg har da tatt vekk de øre greiene som var der før. Lenke til kommentar
Sjuki Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan noen fortelle meg grunnen til at dere bruker brillene under hjelmen? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Formen på hjelmen. Noen hjelmer er ikke lagt for å ha brillene utpå. Eller så er det alt etter hva du føler, kan bli litt stramt, og dårlig passform vis du har den utpå hjelmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er det nokon som veit om POC Receptor Bug har avtagbare earpads? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan noen fortelle meg grunnen til at dere bruker brillene under hjelmen? Alle de kule gutta gjør det Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kan noen fortelle meg grunnen til at dere bruker brillene under hjelmen? smak og behag? jeg og en kompis har alltid gjort det, ikke fordi det er kult eller noe. Menfordi det er mye mer behagelig å ha sånt. Hater luftovergang mellom hjelm og hode, hvis jeg har goggles på hjelm, derfor foretrekker jeg det Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er det noen som pleier å være på Norefjell her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå