Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, var på Gautefall idag! Skikkelig kos med masse nysnø. Så vi benytta snøen til å hoppe over en vei vi fant. Det var en strømboks, så en vei og så en grøftekant på andre siden. Målet var å klare seg over grøftekanten og lande på nersida. Droppet var på rundt 2 meter ned til veien. Vi måtte kjøre ned en liten nedoverbakke så over strømbokstaket og så over veien og ned bak grøftekanten. Det var mye snø i grøftekanten og det var ikke en slik grøftekant du vanligvis tenker deg da "veien" egentlig ikke var noen vei, men bare en sti like tjukk som en vei. Men however, så testa vi det da, og selvfølgelig gjorde jeg det først og greide det med et lite fall på slutten. Men en i gjengen, som hadde snowblades (og da uten staver), fikk for liten fart og landa midt på "veien" der det ikke var så mye nysnø og relativt hardt. Han fikk vondt og sa: "Ah! TA AV SKIA! TA AV SKIA!", imens vi resten fikk latterkrampe selvfølgelig etter å ha filma det her.

Og den tredje gangen jeg hoppa over, var det en random fyr som sa at hvis jeg gjorde det, så gjorde han det og. Jeg tok selvølgelig gappet med stil og uten fall på slutten, men da random skulle hoppe fikk han en real nakkesleng og snørret hang.

Men andre ord, det var en morsom dag. :)

edit: Jeg greide også å kjøre inn i et tre, men det er en annen sak.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Det trenger ikke være etter landing, du kan gjøre det hvor som helst, sånn bare for å vise deg fram. Jeg gjør det hvor som helst, egentlig bare fordi det er gøy. Men hvis du tenker i landing, så er det vel for å dempe landinga vil jeg tro. Sånn at du ikke får så veldig hardt sammenstøt med bakken.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg grunnen til at dere bruker brillene under hjelmen?

smak og behag? jeg og en kompis har alltid gjort det, ikke fordi det er kult eller noe. Menfordi det er mye mer behagelig å ha sånt. Hater luftovergang mellom hjelm og hode, hvis jeg har goggles på hjelm, derfor foretrekker jeg det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...