EnergY30 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Legger ut noen bilder fra den lokale bigjunpen. Jeg og noen kompiser var der om dagen og fikk trokkemaskina til og mokke opp snø til oss! Før trokkemaskina var der, så var hoppe sikkert halvparten så stort. det der er monster i forrhold til det var før ! Drittkonge hopp Om dere ser på det øverste bildet, så ser du hvor høyt vi kommer. Jeg er 190 og han hopper lett 1-1/5 meter over meg! ÆÆÆÆÆ! Hadde jeg hatt no sånt "i hagen" hadde jeg ikke gjort mye annet enn å stå på ski! Hvor bor du? Lenke til kommentar
lilkris Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Åssen binding har du? marker 12.0 og noe sånn tror jeg den het. fulgte med k2 disordery på gsport Lenke til kommentar
lilkris Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Er ikke noe galt eller ting som er stilt inn feil, da ville begge skia falt av.Problemet er at du satser kun fremover, ikke opp og frem, så vekten fra hele kroppen presser mot tuppen på skia som er på bakken istedetfor i luften, som igjen fører til at baksafen løser ut (som den skal). der har vi problemet! Tusen takk. fordi jeg lener meg alltid alt jeg kan forrover når jeg tar frontflipps. Men glemmer å kaste meg opp. btw. jeg nosepresser. men hvordan skal jeg gjøre det på større hopp? hvor på hoppet? og når? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Skal ha nye ski før påsken tenkte jeg, og sitter å ser litt på K2 extreme. Andre ski som er å anbefale? Tenkte å satse på gode parkski denne gang. http://www.oslosportslager.no/produkt/line...eski-17904.aspx Har du dem selv? Erfaringer? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Extreme: stive som faen Invader: myke som faen Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Skal ha nye ski før påsken tenkte jeg, og sitter å ser litt på K2 extreme. Andre ski som er å anbefale? Tenkte å satse på gode parkski denne gang. Skjekk innpå www.navasport.no ! Der er det drittbillig. kansje den billigste plassen jeg har sett, som selger ski! Og de er helt 100% til og stole på Legger ut noen bilder fra den lokale bigjunpen. Jeg og noen kompiser var der om dagen og fikk trokkemaskina til og mokke opp snø til oss! Før trokkemaskina var der, så var hoppe sikkert halvparten så stort. det der er monster i forrhold til det var før ! Drittkonge hopp Om dere ser på det øverste bildet, så ser du hvor høyt vi kommer. Jeg er 190 og han hopper lett 1-1/5 meter over meg! ÆÆÆÆÆ! Hadde jeg hatt no sånt "i hagen" hadde jeg ikke gjort mye annet enn å stå på ski! Hvor bor du? Hehe, er der så og si hvær dag:D Må utnytte nå som det er så mye snøø ! Bor i namsos;) Om det er noen som bor i nærheten av namsos. så bør dere ta turen til helgen. Da aragskjerer vi big jump konkuranse på det hoppe ! bli musikk og mye premier;) Endret 4. mars 2009 av scraatch Lenke til kommentar
scraatch Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Fredagen vell og merke;) begynner kl 17.00. Be there Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Har tenkt til å prøve å raile på en liten rail, som er av metall eller noe lignende. Så er jeg redd for å dettte av Hvordan skal jeg stå med beina? Lene litt bakover? Til siden? Stor fart? Railen = 1,5 m elns Endret 7. mars 2009 av php_user Lenke til kommentar
Splius Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har tenkt til å prøve å raile på en liten rail, som er av metall eller noe lignende. Så er jeg redd for å dettte av Hvordan skal jeg stå med beina? Lene litt bakover? Til siden? Stor fart? Railen = 1,5 m elns middels fart se på railen sats prøv å få railen AKKURAT under føttene dine stå med beina litt fra hverandre len deg RETT over skia hopp av eller dra en 2er av stomp afterbang afterbang afterbang afterbang for a good 200 yards Lenke til kommentar
Splius Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har tenkt til å prøve å raile på en liten rail, som er av metall eller noe lignende. Så er jeg redd for å dettte av Hvordan skal jeg stå med beina? Lene litt bakover? Til siden? Stor fart? Railen = 1,5 m elns middels fart se på railen sats prøv å få railen AKKURAT under føttene dine stå med beina litt fra hverandre len deg RETT over skia hopp av eller dra en 2er av stomp afterbang afterbang afterbang afterbang for a good 200 yards BTW ikke glem å afterbange Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har tenkt til å prøve å raile på en liten rail, som er av metall eller noe lignende. Så er jeg redd for å dettte av Hvordan skal jeg stå med beina? Lene litt bakover? Til siden? Stor fart? Railen = 1,5 m elns middels fart se på railen sats prøv å få railen AKKURAT under føttene dine stå med beina litt fra hverandre len deg RETT over skia hopp av... Skal prøve det neste gang Har et spørsmål til Hvordan går man fram for å ta 360/180? Vanskelig å lande baklengs? Trenger man større fart en når man hopper vanlig? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Du lander ikke baklengs dersom du tar 360/180 på rail. Du sikter til 270/450. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Du lander ikke baklengs dersom du tar 360/180 på rail. Du sikter til 270/450. Mener på vanlig hopp Men man lander vel baklengs med 180? xD Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Du lander ikke baklengs dersom du tar 360/180 på rail. Du sikter til 270/450. Mener på vanlig hopp Men man lander vel baklengs med 180? xD Du er jo allerede 90grader på railen, så tar du 180 av, så lander du skråstilt Men vad er afterbang ? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Du lander ikke baklengs dersom du tar 360/180 på rail. Du sikter til 270/450. Mener på vanlig hopp Men man lander vel baklengs med 180? xD Du er jo allerede 90grader på railen, så tar du 180 av, så lander du skråstilt Men vad er afterbang ? følg litt med på stilen til han her DETTE er afterbang: Endret 7. mars 2009 av Randy_Rhoads Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det å liksom "gi litt etter" i landinga? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det å liksom "gi litt etter" i landinga? len deg bakover og se kul ut, som om dette var nr 13.325.221 gang du satt det trikset Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det å liksom "gi litt etter" i landinga? Eller det å kunne lene seg litt bakover imens man kjører og kjøre litt på den bakre tuppen av skien? Isåfall, så digger jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå