Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er vi i samme båt. Er utrolig pinglete selv. Sliter med å ta det siste steget i trappa, for å komme opp på toppen, å tåre å prøve på nye ting, men falle å skade seg/få vondt.

Venn deg til tanken på å falle. Falling og sår kropp er en stor del av å bli bedre. Ingen som har nådd toppen har gjort det uten blod og tårer.

Etter hvert som du venner deg til å falle blir det lettere og mindre farlig, du drar på mer og prøver nye ting. Et annet tips er også at det som regel er bedre å falle med litt for stor fart enn litt for liten i parken. Om du feks lander på kulen og tryner kan det fort skje kjipe ting, lander du litt ned i unnarennet sklir du som regel bare ned resten.

Så for å summe opp: Bli venn med fart og tryning.

Lenke til kommentar
Noen som har tips til hvordan å tørre ting? Jeg er nybegynner på twintip. Er veldig pysete tør nesten ikke å gjøre noe.
Å tørre mer. Du må slutte å tenke på hva som KAN skje, og heller tenke på hva som skjer når du LANDER trikset. Hjelm og ryggplate kan man føle seg litt tryggere :p Synes det hjelper å høre på musikk, egentlig ;S men det er bare at du ikke må tenke, bare gjøre det.
Lenke til kommentar

Jeg og har vent meg til å tryne nå. Har faktisk fått blåmerker. wheey. Har bare safet med basic rails og 360 i to sesonger, og da blir det ikke mye tryn. Så nå tryner jeg hele tiden, og har som mål å tryne litt hver tur. Det føles digg å tryne for å finne ut at det ikke gjør vondt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...