Glassflasken Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 ååjaja.. takk, torbjørn, men her er måla på skia: 103mm(bakerst) 80 mm(midten) 110mm(fremst) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det hørtes hvertfall ikke ut som noen pudderski. Men vil du kjøre pudder en gang i blant kan du kjøre med hva som helst, du må bare ha bra lårmusklatur og ligge mye bakpå. Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 tommy12: en kompiss av meg har de der, han syntes de er litt for harde, men ellers elsker han dem : ) Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Noen som har tips til hvordan å tørre ting? Jeg er nybegynner på twintip. Er veldig pysete tør nesten ikke å gjøre noe. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Da er vi i samme båt. Er utrolig pinglete selv. Sliter med å ta det siste steget i trappa, for å komme opp på toppen, å tåre å prøve på nye ting, men falle å skade seg/få vondt. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er i samme båt selv. Men det er bare og starte i det små og finne folk og kjøre med sånn at dere kan pushe hverandre. Kanskje ett vedde mål er tingen for og legge nokk press på deg? De som ikke setter det i løpet av dagen kjøper lunsj'en til resten? Lenke til kommentar
cbastus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da er vi i samme båt. Er utrolig pinglete selv. Sliter med å ta det siste steget i trappa, for å komme opp på toppen, å tåre å prøve på nye ting, men falle å skade seg/få vondt. Venn deg til tanken på å falle. Falling og sår kropp er en stor del av å bli bedre. Ingen som har nådd toppen har gjort det uten blod og tårer. Etter hvert som du venner deg til å falle blir det lettere og mindre farlig, du drar på mer og prøver nye ting. Et annet tips er også at det som regel er bedre å falle med litt for stor fart enn litt for liten i parken. Om du feks lander på kulen og tryner kan det fort skje kjipe ting, lander du litt ned i unnarennet sklir du som regel bare ned resten. Så for å summe opp: Bli venn med fart og tryning. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 prøvde backflip på skia idag di er jo driitmyke og god "pop" i dem, stabile og gode og lande 720 og backflipper med ååååååhhhhh herlige ski <333 Lenke til kommentar
Splius Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 prøvde backflip på skia idag di er jo driitmyke og god "pop" i dem, stabile og gode og lande 720 og backflipper med ååååååhhhhh herlige ski <333 har du stompa d-spin? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 stompa d-spin? neibare vanlig d-spin 7 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
lilkris Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Noen som har tips til hvordan å tørre ting? Jeg er nybegynner på twintip. Er veldig pysete tør nesten ikke å gjøre noe. Å tørre mer. Du må slutte å tenke på hva som KAN skje, og heller tenke på hva som skjer når du LANDER trikset. Hjelm og ryggplate kan man føle seg litt tryggere Synes det hjelper å høre på musikk, egentlig ;S men det er bare at du ikke må tenke, bare gjøre det. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg og har vent meg til å tryne nå. Har faktisk fått blåmerker. wheey. Har bare safet med basic rails og 360 i to sesonger, og da blir det ikke mye tryn. Så nå tryner jeg hele tiden, og har som mål å tryne litt hver tur. Det føles digg å tryne for å finne ut at det ikke gjør vondt. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Mottoet i bakken burde jo være: Tryner du ikke i løpet av dagen, pusher du ikke hardt nok! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Alt etter hvordan du tryner da. Det er jo utrolig vondt å pushe så hardt med en triks at du kommer frempå og lander med trynet/brystkassa først i bunn av bigjumpen, enn å falle av en rail. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har tryna rassmye denna sesongen, som forleden også er min første på ski, men resultatet er at jeg safer 270 av rails, 3ern + en liten pose grabs. Lenke til kommentar
lilkris Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg sliter med frontflip! har prøvd nå. landa , men den ene skien detter av(?) (den som blir igjen når jeg one legger) Åssen fikser jeg dette? Hvor på hoppet skal jeg satse? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Skien er stilt inn feil, siden du nykker av skoen i det du kaster deg rundt. Still opp vekta litt på bindingen, og prøv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå