Gå til innhold

Den Offisielle Jibbetråden

Anbefalte innlegg

ok, men måten du tar 270 på filmen er jo den som er riktig. 270 uten å lande switch er i mine øyne ikke en ekte 270.

Ikke for å "whine" opp elns. men det er liksom 2 navn på 270'ene, ene er Blindside 270-450+++ ,det er at man fortsetter spinnen slik man railer liksom, og den andre kaller jeg bare regular/vanlig 270, det er at man spinner de 270 gradene motsatt vei av det man railer slik at man lander switch ^^

Da er jeg delvis enig med deg :).

Videoannonse
Annonse
I dag var det -*trommevirvel*- 2 personer i Aron!

Latterlig dårlig føre...

Fikk knapt fart til første hoppet, selvom jeg tok fart fra toppen av bakken :p

Åå,høres ut som det var godt å kjøre der : p

Hvor mye snø er det der da ? ( :

Det er mer enn nok snø...

Problemet var at snøen var über våt så skiene gle ikke i det heletatt. Regnet som bare fy den kvelden.

Iiit's trailer time. Theory 3 Media og Poorboyz Productions har lagt ut trailerar for sine filmar, Journal og Reasons. Beint fram imponerande køyring:

Trailer for Reasons

Trailer for Journal

Forøvrig kom ingen nordmenn vidare frå semifinale nummer 1 - det vil seie, Thomas Dølplads kom ikkje vidare. Derimot kom ein finne, Okko Raitanen, vidare, med mindre det var noko eg ikkje fekk med meg.

Redigert: JF Houle vann US Open slopestyle.

1. JF Houle

2. Russ Henshaw

3. Philippe Casabon

4. Nick Martini

5. Matt Walker

Ingen nordmenn i finalen, men ein svenske - Jacob Wester - og to finnar - AJ Kempainen og Okko Rankainen. Bra køyring, men ikkje bra nok, so dei havna på nederste halvdel.

Endret av Torbjørn T.
grei størrelse nå ja, ca akkurat 20 meter lang kul.. i fjor var den 16..

I år så er den jo på ca. 24m kul ?

Var å så på den på denne onsdagen som var nå, kickern så ut som en quarterpipe da,men får håpe at rogern er god da, for er stooka på prøve litt ting på den : D

Nja den har brukt på å være rundt 16-17 meter før om årene, spørs litt snømengden.. i år hadde de byggd på litt over 4 meter i følge et par som jobbe der.. så hvis det stemmer burde den være ca 20-21 meter nå..

Noen som har noen planer for vinterferien da?

Selv skal jeg til Østerike, Hinterglen(eller noe sånt). Noen som har vært der, har erfaringer?

Gleder meg! Årets høydepunkt :woot:

Jeg skal også til Østerrike i vinterferien! :D Var der i fjor, fy fasan så sinnsykt det var.. gled deg! :love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...