mrflo Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hvilken kabel trenger jeg for å koble 2 maskiner opp mot hverandre uten bruk av hub eller switch. Krysset eller ukrysset kabel.. de to går alltid i bal for meg, og klarer aldri å huske hva som er hva.. Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Du må bruke krysset kabel Lenke til kommentar
Snask Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 14:21, mrflo skrev:Hvilken kabel trenger jeg for å koble 2 maskiner opp mot hverandre uten bruk av hub eller switch. Krysset eller ukrysset kabel.. de to går alltid i bal for meg, og klarer aldri å huske hva som er hva.. krysset. en hub / switch krysser lederene inni seg Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hiver meg på denne tråden. Har bestilt Nye Online adsl, kjøpt ruter: SMC Barricade 7004BR Ruteren har innebygd 4 porters 10/100 switch Skal sette de i et nettverk med 3 maskiner tilsammen. Skal jeg da bruke krysset eller vanlig kabel fra pc til ruter? Kabler er ikke mitt område så jeg spør for sikkerhets skyld :smile: [ Denne Melding var redigert av: bamsefar på 2002-09-11 15:15 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå