neewbee Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Skulle gjerne hatt en fax-maskin, men jeg har ikke fasttelefon, bare mobil. Så jeg lurer på om det går an å koble faxen til mobilen? Har en t68i. Og evt hvilket utstyr jeg trenger (bortsett fra selve faxmaskinen). Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. september 2002 Del Skrevet 14. september 2002 Det du kan gjøre er å bruke fax-tjenesten til Telenormobil. Den fungerer sånn at du får et eget fax-nummer fra Telenormobil som du gir til dine bekjente. Når de så sender en fax til deg (på dette nummeret) mottar du en SMS om at du har fått fax. Gå da til en eller annen som har fax og send svar til SMS'en du fikk fra Telenormobil med nummeret til denne faxen. Så kommer faxen din ut på denne. Koster ingenting for den du låner faxen av (unntatt papir og blekk eller toner da...). Ikke noen optimal løsning, men fungerer iallefall som den skal. (håper ikke Telenormobil har lagt den ned. fungerte veldig bra for noen år siden...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå