quakie Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Hei nå har jeg prøvd å lagd en av mine første "logoer" på GIMP(gratis program) Jeg har tatt utgangspunkt i nicket mitt QuaKie(det skal se slik ut på logo også) Kan noen gi meg litt konstruktiv kritikk, er ny husk det!! Kanskje noen syns det ser litt for "oppjazza" ut men bare spytt ut! Eventuellt noen nye forslag. He he glemte å ta med vedlegg.. Der var det der!! Endret 16. januar 2006 av quakie Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 ehm, logo hvor? Det der er langt ifra en god logo. Dette er en logo; Det du har er..... ja. Det er en sticky i denne kategorien som forteller litt om hvordan en logo skal være. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 bare spytt ut! 5448506[/snapback] *tygge tygge tygge tygge* *spytte ut* Skal du ha deg logo så sjekk sticky tråden her slik som skate4life sier. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Du kan jo eventuelt sjekke på www.gimp.org og sjekke ut noen turtorial der på logo laging. F:eks. kan du da hoste opp med noe slikt som bildet under (er i oppstartfasen selv så ser kanskje ikke kjempebra ut, men bare for å vise eksempel da...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå