Fallingwater Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 NGT er ikke feilfrie. En kompis av meg har 2mbit alternativet og de to siste ukene har vært et rent "helvete" for han. Linja er kjempetreg og disconnectes hele tiden. Han har ringt NGT's support uten å få noe hjelp i det hele tatt. En gang sa de at de skulle ringe tilbake slik at han skulle slippe å betale. De ringte aldri. Makan! Lenke til kommentar
Danny Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 noen som vet om ngt planleger å innføre 1gb cap som Telenor skal i desember? har lyst å oppgradere fra chello til ngt men tviler nå da jeg har tilgang til mange ftp`er og jeg laster ned 5-6giga i måneden. Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Hmmm....5-6 giga bare? Er det tekst-dokumenter du laster ned eller? Jeg laster vanligvis ned minst 30 giggs i måneden! Er det bare meg eller...? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 for de som lurte på 2mbit for 450,- i mnd så er det et eget tilbud for NTNU-studenter og ansatte som er ute og går.. får mitt om 2 uker... heheheheee! *vifte med fingrene fra øra* Lenke til kommentar
timmstokke Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Bergangster : Lurte på hvordan du fikk 2 mbit til 450 kr mnd?? Univeritets priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå