Lindsay Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Har lastet ned et programm som er laget i ISO,men når jeg pakker det ut er det en informasjonsfil og en fil med filendelse .nrg.Jeg har forøvrig adaptec 5.02Easy Cd creator og har aldri brent slike Iso filer.Kan noen hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 .nrg er en nero fil. du må installere nero. så er det bare å dobbletklikke på filen og brenne Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 3. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2001 Har Nero 5.5 så jeg takker for svaret.Det var realt gjort. Lenke til kommentar
DigitalOverride Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Som en liten sidenotis kan du også bruke WinISO til å konvertere .nrg filer (og for den sags skyld, nesten alle andre image filer også) til .iso, som er både mindre og mer vanlig. Nero kan også brenne .iso filer. WinISO er også litt fint da det kan ta et direkte image av en CD, hvis du skulle ha problemer med å kopiere et eller annet... Just my two cents, Lenke til kommentar
frewrik Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 IsoBuster fungerer utmerket, og tar mange formater. Lenke til kommentar
sickboy22 Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Et lite tips.. Jeg lastet ned en .ISO fil - Fant søren meg ikke ut hvordan brenne den siden jeg bare hadde NERO. Uansett.. Jeg endret bare .ISO til .NRG (nero formatet) så funket alt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå