Complexity Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
dellorto2 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 opplevde for noen dager siden at min vifte i sidedøren nektet å snurre raskere enn på minste hastighet.. tenkte egentlig ikke over dette men i noen dager senere stoppet begge 120mm viftene mine.. etter en restart snurret de igjenn da.. men fikk fortsatt ikke mere turtall på den i sidedøren eller på noen av de andre viftene.. nå i sta tok jeg ut viftestyringen og så på den men den ser helt god ut.. så jeg plugget den tilbake, og satte i alle viftene og gikk å så på cæsar. kom opp nå nettop og prøvde å stille på viftene og da var knottene sinnsyk varme! så jeg slo av pc'en kjapt og drog ut viftestyinga og hele den var kokvarm!! men viftene snurret enda da jeg kom tilbake. jeg antar det er kortsluttning elns i den da.. den er jo over 2 år gammel (eller eldre).. og har vært brukt i 3 pc'er.. men ingenting er brent på den elns.. men tør ikke ha den i pc'en.. så jeg får leve med bråk en stund .. Hva tror dere er skjedd med den?.. legger ved noen bilder.. og btw: noen som vet om denne viftestyringen er bra? fordi jeg ble jævli forelska i den <3 edit: glemte å lagre etter jeg hadde rezisa bildene 5448380[/snapback] Du kan jo alltids mål de, vist du har et ohmmeter til rådighet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 (endret) Snip Endret 23. februar 2013 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå