Gå til innhold

Motorola V3i og SLVR L7 førsteinntrykk

Anbefalte innlegg

Kameraet på V3i er langt, langt, laaaaangt dårligere enn det på K750i. Kan ikke sammenlignes. Nå er det ikke kameraet på V3i som tiltaler meg. Ja, den har profiler og den ringer og vibrer samtidig. Samtalekvaliteten er eksepsjonelt god, noe av det bedre jeg har hørt, og volumet burde dekke de flestes behov, med mindre man er ekstremt tunghørt. :)

Har ikke testet LG P7200, men er den som andre LG-telefoner hadde jeg foretrukket V3i. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke hvordan mobiler som V3i og SLVR kan selge. Motorola bruker samme UI i disse som i V525 og det er nå snart 4 år gammelt. Da Motos UI i tillegg er det desidert dårligste som finnes er det helt utrolig at de slipper unna med det...

Motorola har stagnert i utvikling mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Morn Molna.... :yes:

Må si meg litt uenig her..... :nei:

Motorolas UI er ikke nytt nei, men det fungerer meget bra. Fargerike og detaljerte menyer.

Hvis vi snakker mom gammelt UI så må vi vel også nevne Nokia og Siemens?

Benq/Siemens har på SXG75 og på de nye oppdatert sitt UI, men de gamle var urkjedelige og fargeløse. Noe av det traurigste jeg har sett..

Nokia har vel hatt det samme i mange, mange år...

Det Motorola vinner på er design, og det har vist seg at oppskriften har fungert. V3 ble kåret av bladet MOBIL til årets telefon i 2005. V3x er kåret til verdens beste UMTS telefon. Ikke uten grunn?

De som kjøper en Motorola ( eller andre?? ) kjøper ikke ut ifra gammelt eller nytt UI? Men ut ifra specs og design......

Jeg har hatt ALLE telefoner som har vært tilgjengelig i Norge og mer til. De har vært ekstremt dyktige på design, ført og fremst...Det finnes helt klart mer avanserte mobiler på markedet, men de retter seg til en helt annen brukergruppe.

Lenke til kommentar

Nokia har jo forandret litt på menysystemet sitt de også, med nye versjoner her og der, og uansett synes jeg det har vært mye bedre enn Siemens. Nå skal Siemens ha at det blir forbedret med hjelp fra Benq, og jeg er virkelig spent på hva som kommer fremover. Likevel litt enig, Moto kan godt få lov til å komme med bedre UI, det er egentlig det eneste som gjør at jeg er usikker på å kjøpe L7, som er sykt sexy :)

Lenke til kommentar

Mobilguiden666: du blander inn andre merker, men her diskuterer vi vel kun Motorola.

Jeg snakker om 176x220-mobilene til Motorola, de bruker samme plattformen, funksjonene har vært mistenkelig like i 3-4 år nå og som du sier er det kun det ytre designet de endrer. Siden du ikke kommenterte mot det antar jeg du er enig :)

Jeg synes det er tragisk hver gang jeg får en ny prototype fra Motorola og jeg ser de samme menyene og funksjonene som i 2002...

Lenke til kommentar

Fåtall?

Det er snakk om en god del da... :)

Jeg kan bare ramse opp dem vi har her, men alle disse er identiske i UI og har så og si identiske i funksjoner:

E1

E375

E398

E550

L7

U6

V3

V3i

V300

V303

V360

V400

V500

V501

V525

V535

V545

V547

V550

V555

V557

V560

V600

V620

V635

V80

Jeg mener dette er nok :)

Da har jeg ikke tatt med 3G-mobilene C975/C980/V975/V980 som også bruker samme UI, men som i allefall har 1 ny funksjon :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...