Mobilguiden666 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Da fikk jeg omsider V3i og L7, begge med 512 MB minne. U6 og L6 var mer ment for ett litt lavere segment, hvor design var viktigere en gode spesifikasjoner....Her er mitt førsteinntrykk etter noen timer. SLVR L7: L7 og L6 er så og si den samme telefonen....utenpå. Mens L6 kommer i sølv så kommer L7 i sort. Hele telefonen er i sort metal ( Black metal! ). Den er også litt tyngre en L6 men gir en utrolig kvalitetsfølelse. Ikke engang Nokia 8800 kan måle seg. SLVR er utrolig tynn men noen millimeter tykkere en lillebroren. Tastaturet er likt V3, mens L6 er ett litt tilnærmet tradisjonellt tastatur. Forskjellen ligger på innsiden. L7 er forbedret på alle måter. Skuffelsen ligger mest i kameradelen som bare har VGA. Skjermen er av topp kvalitet og yter 256.000 farger med TFT teknologi. Menyene er lik V3, men man merker at L7 er mye kjappere en sine forgjengere. Det V3, U6 og L6 savnet er minne. L7 har plass for minnekort av typen transflash. Minnekortet settes inn på siden og man trenger ikke ta ut batteri. Telefonen har bluetooth, kamera m/ video ( søkeren bruker ikke som V3i, hele skjermen ), nye spill, nye skins og ellers det V3 RAZR har. Dette er en forbedret V3 i candybar versjon. Batteriet er forbedret fra V3, noe mange har ønsket. Det medfølger blant annet stereoheadsett i hvitt pluss datakabel. Dette er en av de lekreste telefonen jeg har sett og jeg vil bruke mye tid fremover for grundig test V3i: Endelig er den populære V3 RAZR kommet i ny og oppgradert drakt. Noen ny telefon er det imidlertidig ikke, men de som liker V3 vil elske denne! Utseendet er forbedret en annen type farge og design på metaldelene. Skjermen utvendig har fått deg en oppgradering til 65000 farger samt en M logo som lyser blått under standby. Skjermen har de samme spesifikasjonene som V3 men gjengir farger mye klarere. Kameraet har fått seg en oppgradering til 1.3 MP, noe som ikke er noe spesiellt anno 2006. Søkeren ruker hele skjermen og gir ett helt annet inntrykk når man skal ta bilder. Minnekort er noe jeg har savnet, men med er med V3i er dette rettet opp. Også menyene på V3i er som V3 RAZR. Også denne er blitt mye kjappere i menyene og har fått nye spill samt muligheten for skins. I esken medfølger det stereo hodetelefoner og datakabel L7 og V3i tilbyr ikke noe revolusjonerende nytt men Motorola er blit anebrytende på størrelse. Jeg anser disse som oppgraderinger i nye design og jeg mener de lykkes til det fulle. Hvis det KUN er snakk om megapixler og mest mulige funksjoner så finnes det bedre alternativ. Hvis design i tillegg er viktig er disse to ( U6 og L6 i tillegg ) utmerkede alternativer. Personlig er disse noe av de mest spennende jeg har hatt, men jeg verdsetter designet og syntes det er noe av det lekreste som finnes. Det er verdt å merke seg at disse IKKE kommer med iTunes, men motorolas egen mediaplayer, men dette skal man kunne oppgradere etterhvert. De finnes i to versjoner- iTunes og NON-iTunes... OPPDATERT: Etter litt testing viser det seg at L7 ikke har flightmodus, men også dette skal kunne oppgraderes flere bilder kommer Endret 18. januar 2006 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ah ja, skulle gjerne trykket litt på slvr. Lenke til kommentar
oveovo Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Kan noen fortelle meg hvor man får kjøpt motorola-telefoner? Virker som om alle webshoppene i norge unnlater å ta inn dette merket... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 det er fordi de ikke er kommet ut enda.... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) fler bilder.... Endret 22. januar 2006 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Har dine kontakter sagt noe om SLVR L7 kommer til å være tilgjengelig i Europa (enten subsidiert eller ei)? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 tipper mars. den er utrolig bra!! Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 så den i butikken i dag ! Lenke til kommentar
mrfitness Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 så motorola v3i den var i vinduet på telehuset i bogstadveien ikke dummy men real thing står også at den er på lager på spaceworld.com for 2998kr uten abm er ikke det billig?? frister litt Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Det er MEGET billig!! Skulle egentlig komme i Februar, men så ble det Mars. Da er det Februar allikevel Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Så også v3i på telebutikken i Trondheim i går. Håper slvr kommer snart også Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 U6 er rundt hjørnet. L7 og L6 må dere vente litt på. L2 desto lengre... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 L2 er den low-end-modellen, right? Dårlig prioritering av Motorola å hive ut U6 før L7 synes jeg, de som vil ha kamskjell kan klare seg med v3i så lenge Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Fikk en V3i i går. Så langt knall-fornøyd. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 heldiggrisen!hvor mye betalte du for den?syns jeg leste at v3i har dårligere batteri? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Betalte ingenting. Jobber med dette, så jeg har få utlegg på telefoner. Telefonen har vært brukt hele tiden siden jeg kom på jobb i dag, og fortsatt bra med strøm igjen. Vi får se hvordan det oppfører seg utover kvelden og morgendagen. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Keg kan bekrefte at batteriet på V3i er BEDRE en V3, så det Amobil skriver er tøv. Dette baserer seg på at jeg har hatt 3 stk V3i, samt at vi er 4 stk som har denne og alle har samme erfaring. V3i har 710 mAh batteri V3 har 680 mAh batteri Endret 10. februar 2006 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Godt fornøyd med batteriet jeg også. Ladet den natt til i går og har brukt den en hel dag på jobb, lekte med den i (nesten) hele går kveld og nå er batteriet på 4 av 6. Må si meg fornøyd med det. Lenke til kommentar
lovemachine Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 (endret) Hvordan er kvaliteten på kameraet til V3i sammenlignet med f.eks K750? Har den profiler og ringelyd med vibrering samtidig?Hvordan er volumet og kvaliteten under samtaler? Hvordan er den sammenlignet med LG P7200 (hvis du har testet den)? Endret 10. februar 2006 av lovemachine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå