Kakofoni Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hva synes dere om dem? Det er et band jeg skal sjekke ut, og ber om deres meninger og anbefalninger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Vi har en egen musikk-kategori så OT-baren blir feilpostet så jeg flytter threaden Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 flat kjedelig poprock. synes jeg. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Is This It var bra. Mistet interressen etter det. Lenke til kommentar
intheass Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Har både Is This It og First Impressions of Earth, liker begge veldig godt jeg Endret 16. januar 2006 av intheass Lenke til kommentar
master air Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Det er flat kjedelig poprock som Sondre^^ sa, men de har noen bra sanger.. Lenke til kommentar
Iridium Skrevet 19. januar 2006 Del Skrevet 19. januar 2006 Jeg synes det blir for mange like låter, hvertfall på "Is This It". Ble litt skuffa over plate nummer to "Room on Fire", men låta "Reptilia" er fantastisk. Den siste plata deres har litt annet "sound" enn tidligere og jeg liker den ganske godt. I små mengder så funker det for meg. Synes du absolutt bør sjekke de ut. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) jeg syns det er bra musikk. har den nyeste cd'en. razorblade og you only live once er best... Helt grei cd, jeg hadde kjøpt den hvis du liker sånn musikk, jeg angrer ikke. Den er bare ikke fantastisk, som de færreste cd'er er Endret 20. januar 2006 av Odd-Frank Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Gudjammerlig dårlig. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 The Strokes er et av mine all-time favoritt 'ikke-metal' band (), og er det eneste vestlige rockbandet som faktisk har sjangs mot japansk rock. De har nesten helt perfekt rocke-sound. Fordi de klarer å beholde både den fuck-it-all følelsen som jeg syns rock skal ha, samtidig som sangene deres er rolige, avslappende og vakre. "Is This It" knuser de andre platene langt til helvete, men "Room on Fire" og "First Impressions Of Earth" er jo alikevel gode. Lenke til kommentar
Aorta Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Kongeband, mitt favorittband! "Rockens frelsere," blir de kalt og det sier vel det meste... Lenke til kommentar
athorb Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Har et par gode sanger, men i lengden ikke helt min cup of tea. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 "Reptilia" er en utrolig dritbra, kjempetøff sang. Bortsett fra den sangen synes jeg The Strokes er litt kjedelig. Ikke helt min stil. Lenke til kommentar
H-e-l-l-o Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Is This It har det beste coveret noensinne. Synes The Strokes er kule, kan bli kjedelig i store doser men nesten all indie-rock kan bli det for meg. Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Liker dem litt. De har en del gode låter. Du kan begynne med Room On Fire. Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 enig med sondre, flat og kjedelig poprock Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 The Strokes har et unikt og interessant lydbilde. Jeg synes mange av deres sanger er underholdende, men har til dags dato ikke merket meg noen album av spesielt bra karakter... Sikkert et bra liveband. Lenke til kommentar
flueprat Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Dette bandet skuffa meg stort! "Is this it" er jo et gørrkjedelig album. Ikke én bra låt! Er det noen vits å sjekke ut "Room on Fire"? Endret 4. mai 2008 av flueprat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå