KrageV Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Skjønner ikke hvorfor Telenor får pes her. For det første er det din feil at du ikke vet hvem som står som juridisk eier av abonnementet, for det andre er det NetCom sin jobb å få bestillt med rett juridisk eier. --- Bestillingsreglene er som følger: (Virkedager = "arbeidsdager") Avgivende operatør har 2 virkedager på å svare på en bestilling. Mottakende operatør kan ikke sette porteringsdato før 7 virkedager frem i tid. Hvis juridisk eier er feil i bestillingen, vil denne bli feilet og mottakende operatør må få dobbeltsjekket at nummeret virkelig er korrekt og bestille på nytt. Lenke til kommentar
hk88 Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Skjønner ikke hvorfor Telenor får pes her. For det første er det din feil at du ikke vet hvem som står som juridisk eier av abonnementet, for det andre er det NetCom sin jobb å få bestillt med rett juridisk eier. ------------------------------------------------------- Den første gangen e det expert sin feil, som ikke opplyste me om ta. Men når i da ringe å får høre ka som e feil. Da tar i å skifte til 'riktig' juridisk eier. Detta va 3 uka sia. Så da ska vel telenor ha pes? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Har du ikke husket at 90% av forumbrukerne her mener Telenor er roten til alt vondt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Skjønner ikke hvorfor Telenor får pes her. For det første er det din feil at du ikke vet hvem som står som juridisk eier av abonnementet, for det andre er det NetCom sin jobb å få bestillt med rett juridisk eier.------------------------------------------------------- Den første gangen e det expert sin feil, som ikke opplyste me om ta. Men når i da ringe å får høre ka som e feil. Da tar i å skifte til 'riktig' juridisk eier. Detta va 3 uka sia. Så da ska vel telenor ha pes? 5491235[/snapback] Nei, det er DIN feil, da dette står i vilkårene til kontrakten du skriver under på. Som du har plikt til å lese i følge loven. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Er enig med alle som mener Telenor ikke fortjener noe negativ omtale i denne saken, det er kunden selv som er skyld i problemet ved å ikke lese på det han underskriver og ved dermed ikke oppgi riktig juridiske eier. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Kan bare nevne at jeg har portert til Netcom fra Telenor, tok 10 dager. Fra Netcom til Telenor, tok 10 dager. Fra Telenor til Chess, 10 dager fra Chess til Telenor 10 dager. Har aldri hatt problemer da jeg har vært konsekvent med å sjekke at jeg har oppgitt riktig adresse ihenhold til abonnementene. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Jeg bestilte telefon og portering fra netcom til telenor i går. Allerede i dag fikk jeg det nye simkortet. Vil det ta 10 dager før det er brukende eller er det operativt med en gang? Lenke til kommentar
janlin Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Ja, det vil ta 10 arbeidsdager. Ca. 24. feb. Nøyaktig porteringsdato og klokkeslett står i brevet fra operatøren. PS. Forutsatt at riktig juridisk eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå