Andyax Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei. Er på jakt etter et billig videokamera som koster maks 3000 kroner. Jeg vet det er vanskelig å finne et veldig bra kamera til denne prisen, men jeg har funnet 3 stykker som jeg liker best: - Canon mv800 - Sony DCRHC17 - Panasonic NV-GS17ES Hvis noen vet hvem av disse som er best til å bruke til vanlig hjemmefilming, på fjellet, i naturen o.s.v. så hadde det vært kjempehyggelig om du sa ifra Eller så er jeg åpen for flere forslag til billige videokameraer. Tusen takk Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Trur du kan sjå bort frå Canon MV800 med ein gong. Det har fått mykje kritikk for dårlege prestasjonar i svakt lys, i tillegg til nokre andre ting som ikkje var heilt bra. Les meir her. Dei to andre veit skal eg ikkje uttale meg om... Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2006 Takk Incanus Da er den utelukket. Hvis noen vet hvem av de to siste som er best, så plis si ifra. Det haster litt skjønner du... Takk Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) #Salgsannonse fjernet av moderator - Slikt har vi bruktmarkedet til# Endret 25. januar 2006 av Afseth Lenke til kommentar
Pentimuml Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 forresten... tror sonyen du har der er overlegen over panasonicen Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg ville uten tvil gått for sony kameraet. Sony sine videokameraer har en mye bedre optikk og lcd brikke enn mange andre selvom resten av kameraet er av den billige typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå