SebRam Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Heisann! Skaffet meg 2 x 30 cm Blacklight/UV lys i mitt Wavemaster kabinett nå. Det jeg da lurer på, er om dere vet hvor jeg kan skaffe UV-reaktive tusjer/penner i diverse farger? Enten på webshop, eller i en butikk nær Lillestrøm-området. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Jeg vet at de har en UV-tysj på Microplex i en farge. Så kan du gå på en bokhandel visst du vil ha penner i alle farger som er UV-reaktive. (Det er sånne penner som (alle) jenter har i penalet sitt, som er "sjokkfarget"). Edit: Det fynker også med merkeringstysj. Så har de UV-reaktiv maling på Netshop om det skulle være av interesse. - Pain193. Endret 16. januar 2006 av Pain193 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Kjøp deg en fluoriserende penn i bokhandleren, Biltema eller noe sånt eller en markeingspenn.. Disse lyser opp i mørket, spesielt under UV belysning. De er ikke like effektive som UV-tusjen fra Microplex, men funker kjempebra til de fleste formål.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Sticky er en fin ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå