jultomten Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Er det så ille med 250 sider! Jeg er i full jobb og leser frivillig (...) En krimbok på 500+ sider blir ofte lest på en kveld. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Skjønte ikke innlegget til Rxj0n... 5448666[/snapback] Glemte nok link til skole delen. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Hmm, dagens ungdom.Hvorfor startet du ikke å lese før? Kanskje på tide å skum lese litt brå fort, er fortsatt en del timer igjen Lykke til.. 5448702[/snapback] Hehe, skulle selvfølgelig startet før. Må ta støyten for det selvsagt.. Er det så ille med 250 sider! Jeg er i full jobb og leser frivillig (...) En krimbok på 500+ sider blir ofte lest på en kveld. 5448707[/snapback] Jeg er som sagt ingen rask-leser Skjønte ikke innlegget til Rxj0n... 5448666[/snapback] Glemte nok link til skole delen. 5448713[/snapback] Hehe, jaja. Dette er, for de som enda ikke har skjønt det, en skole-oppgave... - Å lese en roman på minst 200 sider. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Forrige gang jeg ikke gadd å lese en bok på skolen bare sa jeg til læreren at jeg ikke hadde lest den. Han sa noe om at det var dumt og lignende, men han drepte meg jo ikke. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Det er en av de mest tellende karakterene i Norsk - Vi har ikke hatt så mange fremføringer dette halvåret. Med 7 annmerkninger trenger jeg heller ikke fler... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 1. 9. teller jo ikke en dritt. 2. Hadde du begynt å lest da du opprettet denne tråden, hadde du vært ferdig nå. 3. Er det så viktig burde du begynt før Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 1. 9. teller jo ikke en dritt.2. Hadde du begynt å lest da du opprettet denne tråden, hadde du vært ferdig nå. 3. Er det så viktig burde du begynt før 5448782[/snapback] 1. Driter jo ikke i skolen for det? 2. Jeg begynte å lese en stund før jeg opprettet denne tråden. Er ikke på langt nær ferdig 3. Det har jeg forklart tidligere... Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det tause vitnet: Frøken Arundell er gammel og styrtrik. Hun har to nieser og en nevø, alle i desperat pengemangel. De tilbringer påsken hos henne, og frøken Arundell blir utsatt for et merkelig ulykkestilfelle. Hun overlever, og skriver et brev til Hercule Poirot. Men da han åpner brevet, er hun allerede død. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Det tause vitnet: Frøken Arundell er gammel og styrtrik. Hun har to nieser og en nevø, alle i desperat pengemangel. De tilbringer påsken hos henne, og frøken Arundell blir utsatt for et merkelig ulykkestilfelle. Hun overlever, og skriver et brev til Hercule Poirot. Men da han åpner brevet, er hun allerede død. 5448827[/snapback] Blir litt kort å skrive i en bokanalyse, men ellers tusen takk! (Har forresten rukket å lese det..) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jaja du har vel lært leksa di nå... Neste gang tar du ett søk på boka di med ei gang du har fått den, så hvis du finner noe ikke ork les...Finner du ikke noe, så les.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det er en av de mest tellende karakterene i Norsk - Vi har ikke hatt så mange fremføringer dette halvåret. Med 7 annmerkninger trenger jeg heller ikke fler... 5448754[/snapback] Synd for deg. Gjør dine egne lekser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg