Gå til innhold

Hvilken CD-/DVD-skriver er best og billigst?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel hvis du må skrive på foto papir, er vel en blekk skriver best egenet. Men eller kan du jo ta en titt på Lexmarks nye C524 som er farge laser. (les anne tråd her om info om den, og link)

Den er billig i drift, gir flotte raske utksrifter, og tar liten plass, og lite støy.

Vet ikke im du bruker spesielle ark, som har lim på, de disse skal trykkes på cd plater, eller ikke. Anbefaler da ikke en laser, da lim er bannlyst i laser skrivere.

Lenke til kommentar

Har Canon ip4200,, å den funker helt støkent.... til å printe rett på plater er den helt grei... det blir nok endel bedre hvis du også kjøper en spray til cdene da får du finere overflate også tåler den fuktighet...

bare løp å kjøp

Endret av shrek_2
Lenke til kommentar
Jeg er på utkikk etter en CD/DVD skriver til hjemmebruk. Er det noen som har noen gode tips og råd?

Kriterier:

- Pris

- Pris på printbare cd plate som passer

- Kvalitet på print

5447758[/snapback]

Har selv en Canon PIXMA MP500, er VELDIG fornøyd med denne, skriver utrolig pent og bilder som ser ut som photografier om oppløsningen på bildefilen er høy nok i utgangspuntet. den har vunnet en del tester også så jeg tror det er ett godt valg :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg gikk for en Canon Pixma IP4200, 29 spm 9600*2400dpi .

Hittil er jeg VELDIG fornøyd. CD'ene blir veldig pene og foto utskriftene er bar råe. :D

:ermm: Kun to baksider ved den:

1: Kan ikke skriver helt inn til midten (Har sett at flere har hatt dette problemet)

2: Ikke vannfast trykk (Her har jeg hørt at man kan kjøpe en spray som også gjør den blank. Noen som har peil på hvor man får kjøpt denne?)

I345973.jpg

Lenke til kommentar
Jeg gikk for en Canon Pixma IP4200, 29 spm 9600*2400dpi .

Hittil er jeg VELDIG fornøyd. CD'ene blir veldig pene og foto utskriftene er bar råe. :D 

:ermm:  Kun to baksider ved den:

1: Kan ikke skriver helt inn til midten (Har sett at flere har hatt dette problemet)

2: Ikke vannfast trykk (Her har jeg hørt at man kan kjøpe en spray som også gjør den blank. Noen som har peil på hvor man får kjøpt denne?)

I345973.jpg

5620412[/snapback]

Har selv en IP4000, og den skriver helt inn.

Hvis det er CD-Labelprint som følger med her også, er det bare å justere innersirkelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...