bokhylle Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hallo! Hva synes du er best av LAN med 4-50 folk eller 50-200 folk eller fler enn 200 folk? Det største LANet jeg har vært på var med 70 folk. Og jeg syntes det var bedre enn mini LAN i stuen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det spørs skal jeg arrangere er det vel mye bedre med et lite lan, lettere å holde styr på folk og fe, men skal jeg på et så er det vel fetere med et stort et... Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg liker det best fra 100 til 200 personer. Nok å gjøre for meg som admin, og nok crewfolk å bli kjent med. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Liker LAN der det er en 30-40 stk med kjentfolk. Jeg spiller vel å merke xbox. Lenke til kommentar
Rhodium Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Det eg liker best er lan med rundt 20-30 kjente. Då er det mange nok til å det kan bli heftig lag-spel i alle spel, og få nok til at det ikkje blir for upersonlig. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Jeg er med å arrangerer ganske mange lan, og må selv si at av alle de så er Gjøvdal LAN det som er mest gøy, det er gratis, alle ordner seg sjøl og det er ca 20 stk der (Til nå) og da blir det mye spilling istedet for nettsurfing, leeching, msn osv. ps2, dansematte osv er jo seff også noe man har, selv på ett lite lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå