Gå til innhold

Fire in the sky

IceXCool

Anbefalte innlegg

Nettopp fått meg Canon Powershot A620 som jeg holder på å knotter på. Mitt første digitalkamera så jeg er helt "grønn/noob" på dette.

Solen stakk plutselig over fjelltoppene i dag så det prøvde jeg å knipse på frihand og 16X zoom. Første bud skulle kanskje vært å åpne det skitne vinduet, men det er storm ute så det ble kanskje litt grums med hehe.

post-17228-1137426418_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette var ikke særlig vellykket, du. Noe er jo sagt allered ser jeg. Dessuten må du gjøre det mye mindre. Fullstrørrelse rett fra kamera er ikke egnet for visning på web.

5449011[/snapback]

Skal se hvilke formater jeg kan velge mellom, det var litt stort ja hehe. Kanskje 800x600 er bedre egnet.

Lenke til kommentar

Vil bare nevne noe jeg har skrevet flere ganger: En av de faktorene som gjør en til en god fotograf er evnen til å ta bilder på rett sted til rett tid. Man kan ikke ta snøbilder om sommeren, man kan heller ikke ta bilder av månen om dagen. Er været for dårlig til å ta bilder med ditt kamera, må du vente til været er riktig. Ellers kan man med litt planlegging ta bilder under nesten alle forhold, bare man planlegger riktig. Tror ikke kamera må ta skylden i dette tilfellet, heller en pysete fotograf. En god fotograf er som en amerikansk postmann (ikke Son of Sam): Neither rain og snow....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...