Goscinny Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg skal snart levere inn et leserinnlegg i norsken, og trenger sårt ideèr. Noen som har forslag? Jeg veit det også er andre som trenger litt inspirasjon, så kanskje dette kan bli en liten tråd med forskjellige forslag? _______ Goscinny Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hmmm... jeg har skrevet ganske mange leserinnlegg i norsken på skolen, og har mange ganger hatt problemer med inspirasjon. Hvis jeg bare har tatt noe eller fått fra andre, har det blitt dårlig. Prøv så godt du kan å finne noe du virkelig brenner for, hvis du ikke finner noe så har det en tendens til å bli dårlig. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Hmmm... jeg har skrevet ganske mange leserinnlegg i norsken på skolen, og har mange ganger hatt problemer med inspirasjon. Hvis jeg bare har tatt noe eller fått fra andre, har det blitt dårlig. Prøv så godt du kan å finne noe du virkelig brenner for, hvis du ikke finner noe så har det en tendens til å bli dårlig. 5447702[/snapback] Men når du sitter å må skrive et leserinnlegg, er det greit iallefall ha noe å skrive om. Noen ideer kan lede videre til andre. Jeg ser veldig positivt på forslag! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Joda, det er greit nok. Men hvis du finner noe du bryr deg om lissom, så tenker du litt rundt det, så løser det seg ganske bra som oftest ass.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Forslag: - Den nye regjeringen (f.eks alle tabbene som folk mener de har gjort) - Nasjonale prøver - Dårlig behandlet av bussjåfør/taxisjåfør/servitør/el. liknende Osv, osv... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Joda, det er greit nok. Men hvis du finner noe du bryr deg om lissom, så tenker du litt rundt det, så løser det seg ganske bra som oftest ass.. 5448378[/snapback] JA, det er jeg enig i. Men i stad hadde jeg virkelig problem på å komme på saker og ting jeg virkelig engasjerer meg for. Men nå tror jeg jeg har funnet ut av det: Jeg skal harslerere skikkelig med Asker og Blærum-ungdommen! PS! Håper ingen føler seg truffet. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 hehe, greit for meg. Jeg måtte bare le da jeg så det på TV, var lissom så dumt at dem bare dytta skylde 100% over på Asker og Bærum ungdommene med EN eneste gang! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Dytta asker-folka skylden over på blærumfolka og omvendt? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Husker ikke jeg, sorry.... fulgte ikke helt med på den saken. Men tror det var kommune "x" som dytta skylda over på asker OG bærum... Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hehe, skrev et dritmorsomt leserinnlegg på tentamen som læreren lo mye av, men desverre var emnet dødsstraff:( Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 joda, man kan vel skrøne mye rundt det. Du kan jo forresten ta en titt på www.vgb.no Masse nye blogger hver da, mye bra temaer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå