Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Forslag til seriøse/useriøse leserinnlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm... jeg har skrevet ganske mange leserinnlegg i norsken på skolen, og har mange ganger hatt problemer med inspirasjon. Hvis jeg bare har tatt noe eller fått fra andre, har det blitt dårlig.

Prøv så godt du kan å finne noe du virkelig brenner for, hvis du ikke finner noe så har det en tendens til å bli dårlig.

Lenke til kommentar
Hmmm... jeg har skrevet ganske mange leserinnlegg i norsken på skolen, og har mange ganger hatt problemer med inspirasjon. Hvis jeg bare har tatt noe eller fått fra andre, har det blitt dårlig.

Prøv så godt du kan å finne noe du virkelig brenner for, hvis du ikke finner noe så har det en tendens til å bli dårlig.

5447702[/snapback]

Men når du sitter å må skrive et leserinnlegg, er det greit iallefall ha noe å skrive om. Noen ideer kan lede videre til andre. Jeg ser veldig positivt på forslag!

Lenke til kommentar
Joda, det er greit nok. Men hvis du finner noe du bryr deg om lissom, så tenker du litt rundt det, så løser det seg ganske bra som oftest ass..

5448378[/snapback]

JA, det er jeg enig i. Men i stad hadde jeg virkelig problem på å komme på saker og ting jeg virkelig engasjerer meg for. Men nå tror jeg jeg har funnet ut av det: Jeg skal harslerere skikkelig med Asker og Blærum-ungdommen!

PS! Håper ingen føler seg truffet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...