rmacvest Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei Fikk ny prossesor for 7 uker siden. Og nå idet siste har det skjedd noe rart! Når jeg sitter f.eks. og spiller bilspill og har explorer oppe. Så kan det pludselig få en 10x dobbling av hastigheten på spillet. Noen som vet hva dette kan foråsake? eller er det pga. spillene ikke takler x2 prossesoren? håper på svar! rune Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg tviler på at prosessoren kan føre til at spill går plutselig raskt. Er pcen stabil ellers? Hvilken strømforsyning har du? Hvilken sikkerhetsprogramvare? Har du sjekket maskinen for spyware? Har du prøvd nye drivere? Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Mener å huske at dette kunne skje med Nvidia 7800Gt i "need for speed underground" Dette grunnet bugs i driverne til skjermkortet, som har blitt rettet nå. Lenke til kommentar
rmacvest Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Har ikke ligget så mye på nette med denne maskina, har en annen til det og jeg tror ikke "steam serverne" løper rundt med virus eller spyware. og når jeg begynte å istallere mått jeg nesten laste ned alle driverne på nytt uansett. og jeg har oppdatert skjermkort driverene. eneste jeg tror jeg ikke har istallert er 64 bit driveren. hadde ikke dette problemet med 3800+ uten to prosessorer. Lenke til kommentar
rmacvest Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 denne har 6600 GT pci ex. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 denne har 6600 GT pci ex. 5447998[/snapback] Tenkte bare på at dette med høy fart har skjedd før. Det går vel å deaktivere den ene prosessoren? Kan jo se om det fikser biffen, om enn så lenge.. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Prøv å låse spillet til en av prosessorene med task manager (oppgavebehandling på norsk?). Høyreklikk på linjen på bunnen av skjermen og velg den for å få den opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå