eXSoS Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hei. Jeg har et sinnsykt og muligens et alvorlig problem med PC'en min. Reiste vekk fra pc'en ene helga og når jeg kom hjem for å spille på dataen så klarte jeg ikke å skru på dataen. Når jeg skrur på dataen så kommer det ''Windows Logo'' opp og begynner å loade. Problemet er at den står å loader i en evighet, den kommer aldri lengre. Restartet veldig mange ganger uten at det funka. ''En'' gang klarte jeg å komme meg innpå, vet ikke hvordan. Jeg bare restarta veldig mange ganger. Fikk opp Error Report. Sendte error report og fikk opp Nett side med dette : Hard disk drive error detected Thank you for submitting an error report. Problem description Windows was temporarily unable to read your hard disk drive. This problem is general in nature and unfortunately we are unable to determine the specific cause of the read error from the error report. In most cases this problem is temporary and can be ignored; however, if the problem is occurring repeatedly we recommend you follow the additional troubleshooting steps in this article. Common causes of this problem include: -Large file transfers from secondary media to local hard drive -Power loss to hard disk drive causing inconsistent data sectors -Problems entering Hibernation or Standby Mode -Hard drive lag caused by filter drivers, such as virus scanners -Bad connection cables, or misconfigured master/slave settings Har ikke anelse hvordan jeg skal fikse dette. Trenger hjelp. Spør om dere vil vite eventuelle ting om maskinen min. Lenke til kommentar
Stihg Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) Prøv å starte den i sikkerhetsmodus. Men du må nok regne med å formatere minst C disken.. Endret 16. januar 2006 av Stihg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå