Mats1988 Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 Level 28-32: Screeching harpies i 1k needles. Dropper Vibrant plumes (stack på 10 selger for 82.5s, eller kan leveres inn til Darkmoon faire for 24 tickets.. eller selges på AH) og Light feathers (kan selges på AH, priest og mage bruker disse i et spell). 5447544[/snapback] De der er ganske kjipe som caster synes jeg De har ett spell som silencer for 5 sekunder eller noe sånt. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Level 28-32: Screeching harpies i 1k needles. Dropper Vibrant plumes (stack på 10 selger for 82.5s, eller kan leveres inn til Darkmoon faire for 24 tickets.. eller selges på AH) og Light feathers (kan selges på AH, priest og mage bruker disse i et spell). 5447544[/snapback] De der er ganske kjipe som caster synes jeg De har ett spell som silencer for 5 sekunder eller noe sånt. 5597315[/snapback] Grinder på de jeg og (Warlock), men jeg tar dem ned ganske lett selv om den er så smått irriterende. Likevel, så er det ikke verdens undergang om du ikke får caste spells, du har jo (forhåpentligvis) en wand og/eller staff som du kan bruke. Jeg bruker stort sett ikke mer enn 10 sek for å ta de ned. Bra guide, psilo =) Forresten, Kolkar Centaurene i Desolace er også fine å grinde på som lvl 30-32. Kan godt plukke med deg denne questen med det samme. Endret 16. februar 2006 av Seian Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei der, hvor finner jeg masse iron? Og gjerne nevn hvor jeg finner det neste metallet jeg trenger etter det, er engineer, level 31 dwarf hunter. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Blood elves i aszara er best imo Endret 17. februar 2006 av Djengo^^ Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 enig med det... Bloodelves i Aszhara har jo ikke noe liv.. særlig ikke casterne. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg synes at i lvl52 til 53 er det genialt å slakte Shadowsvorn cultists og de andre casterene i The Blasted Lands. Ellers er bloodelfs ett bra alternativ. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Her er en veldig bra leveling guide hvis ikke den beste og mest detaljerte som er å få tak i. Kan kanskje være lurt å legge til i emneinnlegg. Sadly har ikke 51-60 kommet ut enda men det kommer sikkert snart. http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=286.html - lvl 30-41 http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=295.html - lvl 41-50 Han har ikke laget 0-30 for han mente at det ikke trengtes hvis du leser begynnelsen på første guide, However.. Hvis du trenger en, så er det en fin en her fra 20-30: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=305.html Merk! Dette er desverre bare for ALLIANCE. Lenke til kommentar
shadow_ Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Her er en veldig bra leveling guide hvis ikke den beste og mest detaljerte som er å få tak i. Kan kanskje være lurt å legge til i emneinnlegg. Sadly har ikke 51-60 kommet ut enda men det kommer sikkert snart. http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=286.html - lvl 30-41 http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=295.html - lvl 41-50 Han har ikke laget 0-30 for han mente at det ikke trengtes hvis du leser begynnelsen på første guide, However.. Hvis du trenger en, så er det en fin en her fra 20-30: http://www.wow-pro.com/Forums/viewtopic/t=305.html Merk! Dette er desverre bare for ALLIANCE. 5705312[/snapback] Den guiden der var UTROLIG detaljert. Tar litt tid å lese gjennom hele, men tviler ikke et sekund på at man kan levle temmelig effektivt om man følger den. Jeg likte særlig at det er lagt opp til forskjellige "runder" du kan gå for å gjøre mange quests i samme område, for så å levere inn alle og starte på neste tur Tror nesten jeg skal prøve å følge denne med lvl 38 presten min Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Level 53-57: Spitelash nagaer midt på kartet i Azshara. Veldig brillefine, ganske øde sted, og nok å drepe. Dropper clams, som igjen dropper zesty clam meat samt et utvalg av perler (iridescent, black og golden). 5447544[/snapback] Jeg elsker de nagaene, jeg fikk 2 Golden pearls på 2 minuter Der skal jeg grinde fra lvl 53 som er jeg er nå til lvl 57 Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Her var den posten jeg leita etter tidligere ja:) Ikke lett å være trøtt Takk skal du ha psilocybe Endret 11. mars 2006 av MiteS Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Level 18-22: Bristlebacks sør for Camp Taurajo (husk questen Consumed by hatred fra XR og Tribes at war fra Camp Taurajo). De er vel egentlig nord for camp taurajo Veldig bra guide btw! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Er du 300 i tailoring: Kjøp en Mooncloth på AH til 6g eller under, lag en mooncloth bag for den og selg den for 12g+ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 bump . hvilke humanoids kan jeg grinde på fra lvl 33+? Gjør det for cloth fordi jeg er miner/BS. Så noen tips? Ser det står raceway greia, men det er så drit kjedelig (mye morsommere å grinde humanoids) . Er warrior med relativt bra gear. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hva med Kurzen's Compound elns helt nord i STV? (Selv om jeg aldri ville dratt frivillig til STV på en PvP server) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Hva med Kurzen's Compound elns helt nord i STV? (Selv om jeg aldri ville dratt frivillig til STV på en PvP server) 5925128[/snapback] som warrior har jeg kun shield bash til å interupte spells, og de healer seg hele tia :S det må sverme med gruver i nærheten, noe som de harpiene/kentaurene i 1000 needles . Endret 15. april 2006 av chokke Lenke til kommentar
værdama Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Selv så driver jeg og Grinder i Kodo graveyard akkurat nå (lvl 37 warrior) har disse går ganske fort ned og du kan også ta og knerte diverse "fugler" som flyr rundt skjeletene til de døde kodoene, fin xp og loot masse thrash fikk også stalvans reaper, droppet av en kodo. Endret 21. april 2006 av værdama Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 BUMP, flere som vil dele hvor de grinder? atm på lvl 56 grinder jeg Undeads i midten på mappet ca i Winterspring. de går fort ned som caster hvertfall, pluss at det er en chest der som spawner nesten etter 4-5 min.. virker det som.. dritbra plass.. tjener ca 11-15 g i timen på å grinde der.. men det er etter jeg har solgt litt loot og da.. mest runeecloth, men jeg pleier å vendore det side Vashj har overflod av Runecloth på AH.. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Nordvest i Desolace, castere med shadowspells, tar de fra lvl 34-38. De faller like lett som bloodelves i Aszhara. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei trenger en bra Grindeplass der mobs dørkjapt, ikke Yetis i WInterspring siden det er for mange som ganker der:( Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Den over gjelder for en 58 mage.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå