Gå til innhold

En guide til grinding


Anbefalte innlegg

Som rogue grindet jeg i Tyrs Hand på lvl 58 og 59... Mye penger, og rundt 1000xp per kill med rested bonusen..

 

Nå var jeg just nede i Dire Maul en tur, men på utsia der er det en del castere (52-56 elite tror jeg) som går ned kjappere enn de i tyrs hand. (meget lite armor i forhold) vet ikke hvor mye xp man får der, men en skokk med penger.....

 

Edit: Regner med de utenfor Dire Maul gir deg ca like mye xp som de i tyrs hand.. Men usikker, siden jeg ikke har fått xp siden jeg var 59.. :)

 

Edit2: De casterene utenfor Dire Maul kjører på med firedamage, så bra med fire resistance er en kjekk ting å ha der..

 

Mens de i Tyrs Hand, kjører på med holy damage, som gir deg mye skade hele tia ca...

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble 59, hadde rested XP, dro rett til Silithus og der har jeg questet(drep X antall monster), fått rep hos cenarion osv. Funker kjempebra, og blir nok 60 i natt! I tillegg så jeg nesten ikke en eneste spiller, hverken horde eller alliance, så det var fullt med monstre.

 

EDIT: Gidder ikke lage en ny post for å si at jeg er enig med Edmund, nå grinder jeg dino's i Un'goro siste 70k xp

Endret av ka1ser
Lenke til kommentar

I Badlands har du også en hel drøss med Rock Elementals i forskjellige levler. Slår du noenlunde hardt går disse ned på 15-25 sekunder/stk, alt etter hvor mye du critter(er selv feral-specca druid, funker gullfint).Som en ekstra bonus dropper de stein som går for usannsynlige summer til vendor, i tillegg til elemental earth som selger glatt på AH (1G/stk på Magtheridon). Jeg fikk også to blue drops, og tjente tilsammen 70 gull fra lvl 38-40 her, og hadde dermed råd til ridbar pusekatt da jeg dinget 40.

Lenke til kommentar
Jeg fikk også to blue drops, og tjente tilsammen 70 gull fra lvl 38-40 her, og hadde dermed råd til ridbar pusekatt da jeg dinget 40.

5488654[/snapback]

 

rart. Jeg grinda der i lang tid, men det droppa aldri noe blått der..

5488833[/snapback]

 

Fikk dette snasne beltet og en annen sak jeg ikke husker navnet på. Dropper i området nederst i midten av Badlands, der det vanker lvl 39-40-elementals.

Lenke til kommentar

Kjempe fin guide:)

 

Du kan legge til at Rock elementals i badlands er kjempebra for grinding!

De dør rimelig kjapt, masse bra loots og gir deg xp.

 

Lesser rock elementals; lvl 37-38.(East for kargath, badlands)

Rock Elemental; lvl 38-40 (East for kargath, badlands)

Greater rock elemental; lvl 40-45. (South for kargath, badlands)

 

Det er også 4-5 quests som går ut på å drepe disse!

 

Jeg grindet fra 39-41 her, det gikk utrolig kjapt i rested bonus! + at jeg tjente godt over 20G.

 

(solid stone, elemental earth og deeprock salt selges på ah, resten som dropper selger man for god pris til vendor:)

Lenke til kommentar
God guide, men skule kanskje ønske at du rettet den mer på hvor man bør grinde for cash, og ikke alt på xp.

5465324[/snapback]

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=470262 :)

5465370[/snapback]

 

Ja, men du sier kan jeg jo finne i boken jeg fikk med spillet. Jeg synes det er en god guide, men den sier f.eks ikke hvor jeg grinder mining for cash osv. Den sier bare. Mining=Du får en hakke. Hakk som faen gutt...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du er Horde kan Kobold rett øst for Hammerfall være et alternativ. De droper noe penger + en del silk cloth. Der er Kobolds alt fra 34-38. Har vært der selv med warlocken min fra 34 til 37 da jeg har gått over til cenetaurs ved Maraudon. Tenker jeg blir der hvertfall til 40, og får se hvor jeg beveger meg hen da.

Lenke til kommentar

Scaret Monastery - ein lvl 40 shamans beste venn :cool:

Denne instancen som ligger i trisfal glades (utanfor Undercity) er den instancen som aleine har gitt meg, ein shaman mest blått godt gear, spesielt etter eg runna 40, sidan eg då kunne bruke mail.

 

Gear i SM for ein lvl 40 Shaman:

 

 

Hand of Righteousness

Cathedral. God dps one hand.

Aegis of the Scarlet Commander

Cathdral. God combo i lag med Hand of Rightneousness

Herod's Shoulder

Armory. Denne her er fin for melee shamans, og på rundt lvl 40 er jo denne her ganske bra, ken har ikkje sett ein high lvl shaman med Herods Shoulder?

Raging Berserker's Helm

Armory. Dropper av Herod.

 

 

Kommer med mer snart...

Endret av dedLy_sCoRpIoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...