Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

Men at han som ble torturert hadde krefter til det han gjorde finner jeg patetisk. Når det er sagt kan jeg ingenting om denne giften de insjiserte. Men at de kan ta SÅ feil av en person finner jeg litt rart, man kan liksom ikke fake hjertemonitorer og den slags :D

5752477[/snapback]

Enig. Henderson lå jo liksom i koma. Tviler sterkt på at en som vokner opp fra koma vokner opp så kjapt, og er så "klar" i hodet at han kan sette en sprøyte i Tony og så stikke av med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper bare ikke klisjeene tar overhånd fra nå av.. :hmm:

Blir også bare mer og mer oppgitt hvor dum han jævla tufsen av en president er altså! Huff og huff.. Hu som spiller Chloe skal ha cred for å få Chloe til å gå meg så sinnsykt på nervene! Makan til irriterende kvinnemenneske!

 

Sånn, må jo klage litt også. :p

Kim er fortsatt smellvakker! :love::dribble:

Lenke til kommentar
Har forresten sett Chloe O'Brien i intervju, hun er like mongo IRL.

5754579[/snapback]

 

Så hun spiller kanskje ikke i det hele tatt da? :hmm::tease:

Skal hvertfall leite sykt lenge for å finne mer irriterende dame, som jeg sa.

 

Edit: håper ikke Kim er borte da! Han psykopat-psykologjævelen driter seg sikkert helt ut når de skal ut av byen, så de ender opp hos CTU igjen, og Jack banker dritten ut av han! :D

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

David Palmer, Michelle Dessler, Edgar Stiles, Tony Almeida (eller?) ... og Lynn McGill som jeg faktisk var blitt glad i. Nå får de roe seg litt.

 

Den eneste personen som irriterer meg skikkelig er kjerringa til presidenten, selv om tankene hennes er noen tanker fornuftige.

 

Og Kim er ikke sexy. :/

 

Siste episode var noe skuffende, episoden før den var derimot veldig bra.

Lenke til kommentar

Dårlig skuespill av hun som spiller Kim(samme ansiktsuttrykk og holdning uansett hva som skjer.)

 

- Bare jeg som synes det er dumt med retningen serien går i? Alle sammen dør, og eneste personen som forblir er Jack selv. Liker ikke at det er slik, men er vel noe av det unike med serien.

Lenke til kommentar
Kanskje et tegn på at det ikke blir flere sesonger?

Eller har noen sett det bekreftet?

5756337[/snapback]

 

Det kommer ihvertfall en sesong til, mere er det ikke bekreftet. Var en veldig bra epsidoe dette synes jeg. Man fikk sett hvor sårbart egentlig de har blitt da CTU var ute av drift. De hadde med andre ord ikke noen back up plan. Tony dør det er det sikkert, han har jo ikke mere å leve for etter at Michelle har dødd. Jack på sin side har mistet alle rundt seg så nå er han pissed off. Han henderson fyren kommer til å blø kraftig tenker jeg i de nest eepisodene fremover etter at Jack får hendene sine fatt i han. :D

Lenke til kommentar

Ble litt skuffet over denne episoden, men dobbel-episode forrige uke hadde nok litt med det å gjøre.

 

Synd med Tony, er ganske sikker på at han dør, men syns det har gått veldig fort i denne sesongen, har jo gjort kål på halve CTU allerede og vi er bare halvveis. Håper de ikke har brukt opp alt kruttet allerede..

Lenke til kommentar
Synd med Tony, er ganske sikker på at han dør[...]

5758939[/snapback]

7:59 P.M.

Jack enters the clinic and finds Tony and Burke on the ground. Gasping his last breath of life, Tony tells Jack that he couldn’t do it. Jack clutches Tony’s head. Tony dies, and Jack cries with him still in his arms.

Så Tony er nok død. Synd at den siste fra originalcrewet (utenom Jack) nå er borte. :(

Lenke til kommentar

Har fortsatt håp om at Tony er i live. Uten Tony er halvparten av grunnen til å se serien borte for min del, men skal i hvertfall se ferdig sesong 5 før jeg gir meg.

 

Så forresten nå at han som spilte Desmond i LOST, skal spille en Theo Stoller (terrorist) i 24.

Theo (til Jack): See you in another life, brotha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...