Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh geezes!

 

Kom hjem fra Dublin ikveld, lastet ned 24 og fikk tårer i øyene.

 

Mye jeg må få ramset opp her.

 

-Før tenkte jeg at det var noe halvveis attraktivt med Audrey.

-Da Kim kom tilbake så Audrey ut som en brun pose man får i spritbutikken.

-Kim er digg.

-Vanvittig synd at Edgar the man er død.

-Kim er SÅ i en annen league enn hva typen hennes fortjener. Jeg er bombesikker på at han ikke fortjener en dritt.

- Jack kommer til å bruke interogation-skillsa til å få psykologen til å innrømme at han har "brukt" Kim. Dermed vil psykologen få skikkelig skyldfølelse og ofre seg selv i dette forsøket på å komme seg ut.

-Kim er hawt og 24 er verdens beste serie.

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål til andre hardcore 24 fans.

 

Når laster dere ned episoden og ser den?

 

Og har noen tenkt til å kjøpe spillet, 24: The game?

5747755[/snapback]

 

Når? Som i klokkeslett når? Min laster seg ned automatisk med en gang det kommer ut :D Så er ferdig til jeg står opp..

 

Har veldig lyst til det altså, men veit ikke om jeg gidder å dra fram ps2en fra mørket igjen.. Synd det ikke kommer til pc :(

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål til andre hardcore 24 fans.

 

Når laster dere ned episoden og ser den?

 

Og har noen tenkt til å kjøpe spillet, 24: The game?

5747755[/snapback]

 

Når? Som i klokkeslett når? Min laster seg ned automatisk med en gang det kommer ut :D Så er ferdig til jeg står opp..

 

Har veldig lyst til det altså, men veit ikke om jeg gidder å dra fram ps2en fra mørket igjen.. Synd det ikke kommer til pc :(

5747829[/snapback]

 

hmm, hvordan får du til at den laster automatisk ned når den kommer ut inatt?

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål til andre hardcore 24 fans.

 

Når laster dere ned episoden og ser den?

 

Og har noen tenkt til å kjøpe spillet, 24: The game?

5747755[/snapback]

 

Når? Som i klokkeslett når? Min laster seg ned automatisk med en gang det kommer ut :D Så er ferdig til jeg står opp..

 

Har veldig lyst til det altså, men veit ikke om jeg gidder å dra fram ps2en fra mørket igjen.. Synd det ikke kommer til pc :(

5747829[/snapback]

 

hmm, hvordan får du til at den laster automatisk ned når den kommer ut inatt?

5748373[/snapback]

 

Tankeoverføring.

Lenke til kommentar

Ja, dårligste og kjedeligste episoden til nå ja.. Var litt vemodig på slutten der med Tony, men han kommer sikkert ikke til å dø. Håper jeg hvertfall. En tier på at hun dama som skal ta over nå er skikkelig bitch og ikke lar noen gjøre som de vil, og vi har det rullende igjen! Har vel nesten vært en bitchy ctu-sjef i alle sesonga nå. :hmm: Han Lynn fyren fortjente det bare.. Slemt sagt, men er jo bare tv så! :p

Lenke til kommentar

Altså, jeg tror den dosen var helt sikkert ikke dødelig for Tony, men for den torturerte holdt det sikkert.

 

Men at han som ble torturert hadde krefter til det han gjorde finner jeg patetisk. Når det er sagt kan jeg ingenting om denne giften de insjiserte. Men at de kan ta SÅ feil av en person finner jeg litt rart, man kan liksom ikke fake hjertemonitorer og den slags :D

Lenke til kommentar
Altså, jeg tror den dosen var helt sikkert ikke dødelig for Tony, men for den torturerte holdt det sikkert.

 

Men at han som ble torturert hadde krefter til det han gjorde finner jeg patetisk. Når det er sagt kan jeg ingenting om denne giften de insjiserte. Men at de kan ta SÅ feil av en person finner jeg litt rart, man kan liksom ikke fake hjertemonitorer og den slags :D

5752477[/snapback]

 

Ikke samme gift?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...