Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
RIP Edgar  :cry:

 

Noen som la merke til at det ikke var sånn klokketikking når episode 12 slutta?

 

Og at såret på fjeset til Tony bytta side fra episode 11 til 12? (tror jeg)

5717463[/snapback]

 

Var jo klokke når 12'ern slutta da.. :ermm:

 

Tenkte på det, men fant ut at det var fordi han så seg sjøl i speilet.. Tror jeg :hmm:

5717505[/snapback]

 

Du har rett med Tony :blush: Gikk nok litt fort.

 

Det jeg mente med klokka, var at det ikke kom sånn "TIKK TAKK TIKK TAKK" lyd når det slutta. Klokka var der, men uten lyden.

Lenke til kommentar
De klarer sikkert å redde han  :)

5718712[/snapback]

 

lol, VX gass det er snakk om her

 

Wikipedia:

Death can be avoided if the appropriate antidote is injected immediately after exposure.

 

In the 5th season of the Fox series 24, Russian separatists threaten to use a variant of VX called "Sentox" on the United States after being betrayed by high level government agents.
Endret av co2
Lenke til kommentar

Noken personer skulle vel ut av serien, så da var vel eit angrep på CTU ypperlig! men faen tenk om "kloa" ikkje fikk stengt av det rommet da... da hadde jo alle strøket med! det hadde vore trist.

 

Dessuten burde Edgar ha sett litt meir i det rommet! kunnje jo ha pelma tanken bort fra viftesjakta!

 

Men sånn er film!

Lenke til kommentar
Er synd om Edgar må dø nå, men har på følelsen av han blir reddet i neste episode. Håper værtfall det! Rescue teamet stormer inn og gir han en sprøyte slik som hun på kjøpesenteret fikk, tror jeg da  :!:

5719406[/snapback]

Tviler på at han blir reddet. Har sett på traileren av epsiode 13 og det virker som de kommer til å bruke mye tid på å komme seg av the "situation room". Noe rescue team ser det ikke ut til at kommer.

Endret av 50_Øre
Lenke til kommentar
Men hvorfor episodene er bare ca 45. min er jo p.g.a reklamer vel? De har 1 time sendetid, så det er jo 1 time. 

 

Serien "går" jo selvom det er reklame liksom da. Eller i hvertfall det man skal få inntrykk av ;)

5704608[/snapback]

Stemmer, klokka som kommer rett før den første reklamepausen er lik som den på selve filmen, etter det så må ta med reklamepauser for å få den rette tida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...