Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!

Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda.. Bra episode dette også! Kanskje ikke sååå actionfylt og spennende som de andre episodene, men det får jo være måte på.. :p Enig med Lord^, de to er bare helt idioter altså..

Kim har ikke kommet tilbake enda, kommer vel i en av de nærmeste episodene nå, for det begynner jo å bli noen episoder siden Jack ba om henne..

Lenke til kommentar

Hvis noen lurer på hvorfor Jack lurte på navnet til visepresidenten i det selskapet (For guds skyld ikke les om du ikke vil bli spoilet, er en veldig spesiell overaskelse. Dere er herved advart, ødela litt for meg som tilfeldigvis kom over nyheten, så nå er det min tur til å spoile andre som ikke makter å la vær å trykke :p ):

det er vistnok hans "mentor", mannen som rekrutterte han til CTU. Som nok sikkert også er the bad guy. Så det er nok en verdig motstander for Jack ;)

Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som synes President Logan ligner svært mye på Richard Nixon? Kanskje produsentene valgte han på grunn av likheten? Er det en link her?

Jeg har helt siden han ble introdusert i sesong 4 synes det har vært noe spesielt med den mannen.. noe mystisk.

Lenke til kommentar

Enda en knall episode gitt! Var så sinnsykt digg å se at Curtis pælma ut han jævelen! Makan til fjott! Jack is the man!

edit: Er det ikke på tide at Kim gjør sitt inntog snart også da? På IMDb står det at hun ahr vært med i forrige og i denne episoden.. :hmm::ermm:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Absolutt beste episode so far.

Fikk frysninger gjennom hele kroppen da security joinet Curtis og fikk Lynn sparket!

Og da 'husker ikke navnet på fyren' reiste seg etter attentatet og skjøt alle terroristene da de prøvde å få Martha og russerne ut av limosinen. Nok et frysning gjennom hele kroppen øyeblikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...