Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!

Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71

Anbefalte innlegg

Den begynner bra, får håpe de holder det oppe. Men er litt skuffet over at terrorister nok engang er med. (men så er det jo Counter Terrorist Unit som Jack jobber/jobbet for, så man får vel leve med det :wee: ). Sesong 4 begynte også bra, men endte opp som den dårligste sesongen. Litt skuffet over at de ikke benyttet cliffhangeren fra sesong 4 bedre. Men er flott med nok en serie å se på. Smallville, Lost, 24, Veronica Mars, Prison Break og Desperate Housewives gir mye god underholdning. Når det kommer til Action er det bare 24 der ute, bra den fortsatt lever. Sesong 6 er vistnok allerede sikret også så vi har mye å se frem til.

Men veldig synd at Palmer døde. Det likte jeg ikke. Men det bringer mer realisme inn i alt det urealistiske. Men det skranter litt på gode karakterer så langt(utenom de "faste"), den stadige utskiftningen gjør det vanskelig å få et klart inntrykk av de forskjellige. Forhåpentligvis våkner Tony til. Hobbiten fra LOTR var et friskt pust.

Men det burde nå være mulig å lage god action og spenning uten å måtte ty til "Jack må redde hele verden fra slemme terrorister" formelen. Men men, jeg er nå fortsatt veldig underholdt, får håpe det varer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

24 hadde ikke vært en dritt uten Jack Bauer synes nå jeg. Så da blir det helt naturlig at han er den store helten. Jeg håper at Tony våkner opp jeg også, jeg bare elsker det når han og Jack er ute i felten sammen.

Også er det så sinnsykt digg å slippe en sjefete, hurpete og idiot til CTU sjef altså. :p

Noe jeg også har lurt litt på er om Kina snart kommer på banen, det må jo være kjent at Jack har stått opp fra de døde nå, så da må jo Kina komme snart. Var jo tross alt derfor han måtte "dø".

Lenke til kommentar

Han skulle ikke bli drept av de kinesiske myndighetene men han skulle stilles for retten i henholdt til kinesisk lov. Han fyren som ar med i staben til den nye Presidenten, det var han som beordret at Jack skulle drepes pga "National Securety" eller noe i den duren, hvis jeg husker rett (en stund siden jeg så Sesong 4). ;) Siden Jack ikke hadde lyst på noen av delene arrangerte han sin egen død ved hjelp av Palmer, Tony, Michel og Chloie.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Harlige episode dette her ja. :D Maken til hvo rmye spenning de klarer å putte inn i en episode. Jeg satt og hoppet i stolen av spenning hele tiden. Men hen presidenten er virkeligt et svakt menneske, lettlurt og ut av satnd til å foreta avgjørelser.

Lenke til kommentar
Da var ep7 sett, og det er rett og slett helt fantastisk! En ting er hvertfall sikkert, spenninga taper seg ikke for hver episode. :love: Eneste minuset med denne episoden var at det kanskje var litt forutsigbart at hu jenta skulle finne på noe.

5567008[/snapback]

Heh, typisk 24. :p Syns dog det var bra at hun skjøt han. Forbanna drittsekk...

Lenke til kommentar

Var ikke mye positivt at dama kjøt han kødden nei :no: Men det hjelper og holde spenningen oppe da. Det gjør jo at man gleder seg ekstra til neste episode, for å se hvordan de kommer ut av den knipa.

Men på en annen side, uten han for de jo ikke brukt gassen med det første.....eller? :hmm:

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

synes det blir litt slitsomt i lengden når alle lixom skal ha et familiemedlem som er ute og kjører og skal ødelegge for persone i serien.. begynner å bli litt oppbrukt nå..

Syntes det virket veldig bra tilogmed ep 6, men etter at jeg så ep 7 ble jeg veldig skuffet og er ikke så gira på å følge med videre gitt..

Lenke til kommentar
Oj oj nice avslutting. Nå er både CTU og de terroristene ute og kjører. De har jo ikke han kisen til å fikse de beholderne som nervegassen er i for de. :D

5568356[/snapback]

Ja, men CTU har Jack Bauer :cool:

5568365[/snapback]

Jup det har de, han kommer til å finne på noe garantert. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...