Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!

Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71

Anbefalte innlegg

Dette var en svært bra sesong, og da spesielt slutten. Slutten var så overraskende og spennende synes jeg, så dette var helt på høyde med s01. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Måten Jack Bauer tok presidenten i siste episode er det jeg sikter til med overraskende, og var en 6'er på terningen verdig

Likevel har jeg, hva jeg nesten må kalle fordommer, mot 24. Dette med at alt skjer på så liten tid, og det meste er så vanvittig urealistisk til tider, men skal likevel prøve å fremstå som en svært realistisk serie, er noe som førte til at jeg bare ga s05 en 5'er.

Uansett er 24 spenning og underholdning på det beste, så det veier opp de nevnte "fordommene".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, vanlige mennesker ville vel svimt av etter et så intenst døgn?

6190733[/snapback]

Kanskje, kanskje ikke. Det spørs også hvordan din form er, om man trener i det hele tatt noe. Vi så at Jack sto allerede opp kl. 7 og spiste frokost da. Senere ser vi ikke til så mye løping, det er heller småe distanser med jogging. Jeg tror ikke det skal være noe problem med tilstrekkelig mat. Men nå var Jack og co. oppe i 24 timer. De fleste av oss slokkner fra 10-12 timer og oppover.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Men nå var Jack og co. oppe i 24 timer. De fleste av oss slokkner fra 10-12 timer og oppover.

6193722[/snapback]

Tja, hvis jeg står opp 7 om morra, skal jeg vel klare meg lengre enn til 7-9 tida om kvelden :)

men så er det vel få av oss som noen sinne vil få oppleve så mye på et døgn^^

Lenke til kommentar
Men nå var Jack og co. oppe i 24 timer. De fleste av oss slokkner fra 10-12 timer og oppover.

6193722[/snapback]

Tja, hvis jeg står opp 7 om morra, skal jeg vel klare meg lengre enn til 7-9 tida om kvelden :)

men så er det vel få av oss som noen sinne vil få oppleve så mye på et døgn^^

6193796[/snapback]

Når det skjer noe hele tiden blir man som regel ikke trøtt :tease:

Men dette var en kanon slutt. Ga denne sesongen en 5'er da den ikke klarer å slå sesong 1 :love:

Lenke til kommentar

Opp, har sett til episode 9 nå. Fy faen, dette er villt, for en sesong til nå!

Helt enig i presidentens avgjørelse om det, men hu dumme kjerringa av en first lady, irriterer meg grønn over hu.

Syntes denne sesongen er den beste til nå, mer fokus på presidenten enn tidligere sesongen, og det gjør det bare enda bedre.

Lenke til kommentar
Opp, har sett til episode 9 nå. Fy faen, dette er villt, for en sesong til nå!

Helt enig i presidentens avgjørelse om det, men hu dumme kjerringa av en first lady, irriterer meg grønn over hu.

Syntes denne sesongen er den beste til nå, mer fokus på presidenten enn tidligere sesongen, og det gjør det bare enda bedre.

6244432[/snapback]

tror du forandrer mening om first lady etterhvert :)

Lenke til kommentar
Noen av dere vært på øvelse? Går fort 24 timer med lite mat og konstant arbeid da, går fint det.

6195833[/snapback]

I sessong 1 ser vi helt klart at både Jack og de andre ved CTU blir betydelig mer trøtt mot slutten av sessongen. Personlig synes jeg at teamet har blitt mer og mer opplagt over lang tid. Altå en god overgang fra trøtte i slutten av sessong 1 til klare og opplagte i sessong 5.

Man blir vel naturlig litt mer våken etter å ha kjørt helikopter et par ganger, samt skut en haug med mennesker.

Lenke til kommentar

Så siste episode av sesong 5 nå. Etter min mening en meget bra sesong. Synes sesong 3 og 4 var noe skuffende, men serien tok seg godt opp i sesong 5. At vi aldri får se Palmer igjen, er kjedelig. Likte han så godt.

Men det kommer en sesong 6, ikke sant ?!

Lenke til kommentar

De har jo noe å bygge på nå da.

De vil mest sannsynlig jobbe med å redde Jack (siden Kiefer Sutherland har signert tre nye sesonger).

De vil forhåpenligvis prøve å jobbe mot å ta disse skumle mennene som samarbeidet med Logan. De vi aldri fikk vite hvem var.

Lenke til kommentar
De har jo noe å bygge på nå da.

De vil mest sannsynlig jobbe med å redde Jack (siden Kiefer Sutherland har signert tre nye sesonger).

De vil forhåpenligvis prøve å jobbe mot å ta disse skumle mennene som samarbeidet med Logan. De vi aldri fikk vite hvem var.

6297135[/snapback]

Mulig, men tror Jack må komme seg ut av kinesernes hender på egen hånd. tror ikke de risker en væpnet aksjon i Kina.

Kanskje de tar han med til USA for å hjelpe dem med noe, og han så klarer å rømme.

ser liksom ikke for meg at hele sesongen skal foregå i Kina, og tror ikke de vil sløse flere timer av serien på å få han hjem. tar et par timer å komme seg fra Kina til USA, selv med raske jagerfly.

ps:

kanskje en liten hjernevasking på gang fra kinesernes side?

Endret av O.J
Lenke til kommentar

Du tenker at Jack blir jernevasket og går inn i CTU med andre formål enn å redde USA ?

Jack har jo reddet USA fra katastrofe 5 ganger nå, så de kunne vel kanskje gjøre en liten insats for han nå ?

En annen teori kan jo være at kineserne trenger hjelp av Jack til noe, og slipper han fri

Endret av Mojo Pin
Lenke til kommentar

De sa jo at han var for verdifull for å dø. Kineserne trenger han nok til noe.

Likte denne sesongen veldig godt. Utrolig spennende og gjennomført. Men er så utrolig spent på hvem disse bakmennene er. Likte veldig godt han som snakket med Logan hele tiden. Var noe med personen og stemmen som oste av viktighet. Måten han snakket til presidenten på.

Ellers så ble jeg nesten litt skuffa av slutten når vi fikk se kineserne, men mer jeg tenker på det jo bedre likte jeg måten å avslutte på. Dog, det blir enda verre og vente til neste sesong nå :cry:

Kineserne holdt jo til ved den kinesiske ambasaden/konsulatet i forrige sesong. I Los Angeles. Og de har jo båter over hele verden så ser ikke noe problem i at de dukket opp. Tenkte faktisk underveis i sesongen om ikke kineserne skulle reagere snart, men så glemte jeg hele greia :) Tviler dog på at hele neste sesong vil foregå i Kina. 24 er jo LA på mange måter, de kommer seg nok dit på et vis. Eventuelt at de gjør litt "større" endringer på konseptet for å få serien litt videre. Hvem vet?! Jeg gleder meg ihvertfall til fortsettelsen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...