Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!

Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant dette på en annen nettside, nå blir hele sesongen spoilet for dere:

Jack is on a secret mission to single handedly over throw Chinese communism, by the time next season is over China will be a democracy, women will out number men and every statue of Chairman Mao will be replaced with the all powerful Overlord Bauer. Then with his newly aquired ninja skills he will assassinate Logan in his cell in Guantanamo Bay.
:wee:

If Jack Bauer was gay, his name would be Chuck Norris

Lenke til kommentar

Jack is on a secret mission to single handedly over throw Chinese communism, by the time next season is over China will be a democracy, women will out number men and every statue of Chairman Mao will be replaced with the all powerful Overlord Bauer. Then with his newly aquired ninja skills he will assassinate Logan in his cell in Guantanamo Bay.

6165894[/snapback]

*Rapportert* Skulle vært spoilet.

Angående Dottens quote:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Men likte dette med ninja-skills :dribble:

:tease:

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke sjangs til å se denne før nå! Super slutt, som førte til at vi fikk se hvor de skal neste gang, nemmlig Shanghai, Kina. Sto det i alle fall båten. Når det gjelder pennen til Logan, hvem satte den ''microtransponderen'' i pennen hans? Og når fikk personen tid til å gjøre det? Kan det ha vært Martha, eller gjorde Jack det mens han snakket med Logan da han skulle få ut informasjon fra han? Kanskje Mike eller Aron også? Hva tror dere?

Jeg syntes slutten ble trist må jeg si, og jeg ble virkelig satt ut! Det ble en dyster stemmning fra episode 23, musikken spesiellt. Vi får nok ikke høre mere fra Logan nei. Hva som skjer med Aron, Martha og Mike gjenstår å se. Trolig vil Aron og Mike stå til tjeneste for fremtidens President. Så var det store spørsmålet da, hvem blir den neste Presidenten?

Klarer jeg å vente til neste sesong da... Neste sesong vil foregå i Kina. Vi kan stille oss mange spørsmål, men vi kan ikke få svar på de før sesong 6 begynner. Når det er sagt, så ga jeg den 5. Genial, men blir fort hardt å ta i hvis man gir denne 6. Jeg vil ha æren, denne gangen, til å starte spolier-tråd for sesong 6, når den tid kommer :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Ønsker en sterk president kandidat i sesong 6, a la Palmer. Har vært nok dårlige presidenter med Bush, han fyren her Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

og så det som kommer i PB.

Fint Bauer Fact for ny sesong:

1.6 billion Chinese are angry with Jack Bauer. Sounds like a fair fight.

Lenke til kommentar

Jeg skal skaffe meg sesong 1 og oppover, så skal jeg se alt. Ja, kanskje han kan bli den neste presidenten. Må si at Kineserne er skummle. Det ble fryktelig spennende når de tokk Jack ved telefonen, jeg tenkte: ''Hvem er det, hva vil skje videre?'' Så noen sekunder etterpå gikk det opp for meg, før de tok av maskene, det er 110% Kineserne. Jack fikk dog ikke presset ut de navnene fra ''gjengen'' som var med Logan da, det var synd. Og, bilde av Edgard og Chloe, hvorfor måtte de vise det? Ble jo fryktelig trist! Jeg likte Edgard... uff.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Hvor bra er egentlig Wikipedia!? For dere som vil vite litt ekstra om sesong 6 bør trykke på spoiler-taggen. NB! Jeg står ikke i ansvar for hva du vil vite om sesong 6, det er ditt eget valg og det gjøres på egenhånd. Jeg setter det inn i spoilertag slik som vi har avtalt - all fremtidig og ny info om 24 skal i spilertag.

At the end of the fifth season, Jack Bauer has been captured by the Chinese for invading their consulate eighteen months previously (at the end of fourth season). During this raid, the Chinese consul in Los Angeles was accidentally killed by an embassy guard, however, the Chinese blame Jack for this incident. This is the reason that Jack faked his own death at the end of season four.

Having been captured at the conclusion of season five, he is now imprisoned on a freighter ship dubbed the 'Shanghai,' possibly en route to China. This leads to speculation that the season may possibly be filmed overseas in Asia.

There is also the possibility that Jack Bauer may not be the central character during Day 6 since he has been captured. Some have specualted that a new Bauer-like character will emerge and the story will revolve around him rescuing Bauer from the Chinese.

President Charles Logan has been arrested by agents on the orders of the Attorney General and Vice President Hal Gardner due to a taped confession in which Logan admits his involvement with the events of the day to his wife, Martha. Charles Logan will presumably be impeached in the coming months or will step down from his office.

The finale of season five leaves several threads unresolved while setting up the context for season six:

Who is Graham? Is he working for anyone else? What is the full scope of his role in the events of seasons four and five?

Near the conclusion of season four, the Chinese demanded that the US government hand over Jack Bauer so that he could be placed in a Chinese prison camp. This is a likely setting for the beginning of season six.

What happened to Wayne Palmer?

Due to tension between CTU Director Bill Buchanan and Vice-President Hal Gardner, Buchanan believes that he may not be returning to CTU. Karen Hayes assures Bill that she will do her best to ensure his return to the agency. Additionally, is there a romance budding between them?

Note: Day 5 took place appromiximately one year from the end of Logan's term. If 24 returns next season with its usual "time hop" of 18 months, then not only will have Logan's term (under the leadership of Vice President Gardner) have ended, but potentially a new President may have the reins, should Vice President Gardner not be re-elected in the coming election.

It has been rumored that Kim Basinger, an admitted fan of the show, will join the cast for season six.

Interesant lesning gitt :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar

6165894[/snapback]

Helt glimrende avslutning. Jeg tenkte for meg selv at når plutselig alle ting ordna seg for jackern, at det var litt for amerikansk. Plutselig tilgav Kim ham, Audrey ville ha ham tilbake +++. Men da teh scary guy in ski-masks kom stupte pulsen rett til værs! Dette er glimrende! Neste sesong blir bra tror jeg! Uansett så var det en utrolig bra måte Jackern of Madam First Lady lurte Charles på! Jeg var så ufattelig skuffa over at jack ikke torturerte han, da han satte seg på kne og ble arrestert så jeg svart på det. Ikke visste jeg at han hadde en plan ;)
Lenke til kommentar

Pennen ble jo filmet spesielt da Jack strippet Logan, så det var nok bauer som gjorde det. Han fikk jo utstyret av eksen til O'Brian.

At jack hoppet rett inn som navigatør på en Navy helo var ganske godt gjort. Forresten så sitter piloten på høyre side i et heli, kanskje ikke i USA?

Lenke til kommentar
Pennen ble jo filmet spesielt da Jack strippet Logan, så det var nok bauer som gjorde det. Han fikk jo utstyret av eksen til O'Brian.

At jack hoppet rett inn som navigatør på en Navy helo var ganske godt gjort. Forresten så sitter piloten på høyre side i et heli, kanskje ikke i USA?

6168066[/snapback]

Var nok Jack som festet den ja.

Jack kan jo å kjøre helikopter da, så det var vel ikke noe problem. Blei litt mer forundret over at det ikke var så veldig vanskelig for han å kidnappe presidenten av USA. :p Men hallo, er jo Jack Bauer vi snakker om :w00t:

Lenke til kommentar

Var vanskelig å velge 5 eller 6, skulle vært en 5.5 også ;)

Den var liksom hakke bedere enn genial og hakke dårligere enn legendarisk, men sammenlignet med de tidligere 24 sessongene kan man vel kalle den legendarisk :hmm:

Da ble det visst en 6'er gitt

Lenke til kommentar
Jack Bauer (for han heter Jack Bauer, han Kiether er bare en etterligning :p ) har signert for tre nye sesonger av 24, er vel der den informasjonen kommer fra.

6172156[/snapback]

Kiether er død.

Upon hearing that he was played by Kiefer Sutherland, Jack Bauer killed Sutherland. Jack Bauer gets played by no man.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...