Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!

Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at de siste episodene har vært litt skuffende... Dette "lydopptaket" ble bare en stor irritasjon spør du meg... Greit nok at det handler om det i én episode, men de har jo dratt det ut over en haug med episoder?

Først og fremst - hvorfor ikke lage en kopi av det? Har vært plenty av muligheter for det, f.eks. spille det over telefon, eller koble til PC (f.eks. på flyet).

Og hvorfor overførte ikke chloe dette til PC'en med en gang, i stedet for å jobbe med det direkte på spilleren? (og som nevnt, hvorfor var ikke hun sikret)

Irriterende og litt kjedelig/lite overaskende.

Var også litt skuffende bruk av gassen i u-båten. Ble liksom forberedt på at det var en stor plan med denne reservetanken, men så viser det seg at den var helt irrelevant. Sette u-båtmannskapet ut av spill kunne de klart på andre måter. Følte liksom at de sløste den bort :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg er litt enig Lurifaksen. Jeg også ble litt irritert over det lydopptaket, hvorfor ble det ikke bearbeidet med en gang i CTU? Det var jo, hva skal jeg si, toppklasse av bevis som hadde fått Logan vekk fra sin stilling med en fingerknips. Jack skulle holdt på opptaket selv, gått til en bærbar og fikset sakene selv. Man kan aldri vite noe, sånn som Miles, så han burde gjort det selv og ikke minst tatt en kopi som sagt.

Så vidt jeg kan huske så snakket de om opptaket og var ute etter det i episodene 16-17.

Lenke til kommentar
Nope, slutter med dobbeltepisode på mandag (tirsdag for oss). :)

Edit.

6151021[/snapback]

Hvis det var meg du siktet til, så siktet jeg til suzze og LOST. :)

Edit: Sånn for å ikke gå helt ot her, så må jeg si jeg gleder meg noe helt sinnsykt til avslutningen på den beste sesongen til nå! :dribble:

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Vet dere når sesong 6 begynner da? Blir det igjen til vinteren? Uff, så lenge til neste gang. Det er alt for lang tid :)

6151145[/snapback]

De er ikke akkurat speedmisbrukere (folka bak 24). De må da få tid til å finne opp en ny historie, skrive manus, bygge sett osv. Dette tar tid. Nå er det jo sommer tross alt og den skal nytes. :D

Lenke til kommentar
24: The Movie?

Film, jaja.. Kan jo bli bra, men altså.. ja.. :hmm:

Tror nok første episode av sesong 6 som vanlig blir sendt i midten av januar 07.

6151333[/snapback]

Fin informasjon, men det stod ikke når det skulle være klart. Ser frem til en hel film av 24! Når det gjelder sesong 6, så har de vel allerede begynt vil jeg tro. Jeg husker ikke helt hvor jeg leste, men er ganske sikker på at jeg har lest noe om det. Kanskje Wikipedia vil jeg tro.

Off-topic: Hei ErlendRU, du er fra Hadeland du også ja? Hvor bor du? :)

Endret av onyX
Lenke til kommentar
24: The Movie?

Film, jaja.. Kan jo bli bra, men altså.. ja.. :hmm:

Tror nok første episode av sesong 6 som vanlig blir sendt i midten av januar 07.

6151333[/snapback]

Fin informasjon, men det stod ikke når det skulle være klart. Ser frem til en hel film av 24! Når det gjelder sesong 6, så har de vel allerede begynt vil jeg tro. Jeg husker ikke helt hvor jeg leste, men er ganske sikker på at jeg har lest noe om det. Kanskje Wikipedia vil jeg tro.

Off-topic: Hei ErlendRU, du er fra Hadeland du også ja? Hvor bor du? :)

6151383[/snapback]

Kommer vel noe på IMDb etterhvert tenker jeg.

Er fra Kalvsjø City! :w00t:

Lenke til kommentar

Da var jeg like langt som dere. Må si det har vært mange gode episoder.

Men jeg synes presidenten spiller en for liten rolle i dette. Og han har for mange "infiltrerte".

Det at CTU og Jack Bauer plutselig var fri virket litt dumt. Om presidenten hadde vært smart hadde han jo fått han fyren som slettet det båndet til å styre CTU, i hvertfall intill den store planen var fullført.

Disse folkene som sitter på kontoret sitt, hvem er de? Henderson mente Jack ikke ville ha sjanse til å hamle opp med disse. Er det disse som har drevet på fra episode 2 (slutten av den, med den telefonsamtalen)? Håper ikke disse får fortsette med hva de driver på til neste sesong.

Liker 24 best sånn fra 2300-0500. Best stemning da, få sivile som kan bli skadet osv.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Teaseren var rå. Tipper Jack klarer å stoppe ubåten (kanskje de klarer å fyre av en torpedo). Gleder meg til presidenten skal "face justice" :D

Når er det egentlig 8/7c er? Eight Seven central time?

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Men de frigjorde liksom CTU samtidig.

Noen som har norsk tid for når episode 23 begynner?

Dahl: Tipper han får presidenten til å lede han til de andre. Jack vet om de, og vil kanskje komme med avtaler til presidenten (som vil redde 'the presidency').

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Men de frigjorde liksom CTU samtidig.

Noen som har norsk tid for når episode 23 begynner?

Dahl: Tipper han får presidenten til å lede han til de andre. Jack vet om de, og vil kanskje komme med avtaler til presidenten (som vil redde 'the presidency').

6154411[/snapback]

Jack kommer aldri i livet til å ordne med en avtale for presidenten. Så jo hvordan han reagerte i forrige episode. Han kommer nok til å presse Logan til å lede han til de andre folka som sagt, også bevisern alt Logan har gjort og puttern i fengsel for å råtne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...