Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

Bah, nå blir det litt vel for teit.

 

At en mann rømmer, overtar en undervannsbåt, anskaffer seg koden til missilsystemet alt i løpet av en time blir bare så latterlig. Nå må de for pokker ikke ta og ødelegge en så bra sesong med slikt tull  :thumbdown:

 

Aaron Pierce var høydepunktet, han gjør en veldig bra figur og det var bra de ikke kverket han også.

6113826[/snapback]

Aaron er favoritten ja! Blir en smule overdrevet som du sier. Lurer bare på hva de skal finne på i de 3 nye sesongene som er annonsert, hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bah, nå blir det litt vel for teit.

 

At en mann rømmer, overtar en undervannsbåt, anskaffer seg koden til missilsystemet alt i løpet av en time blir bare så latterlig. Nå må de for pokker ikke ta og ødelegge en så bra sesong med slikt tull  :thumbdown:

 

Aaron Pierce var høydepunktet, han gjør en veldig bra figur og det var bra de ikke kverket han også.

6113826[/snapback]

Jeg syns ikke det var latterlig i det hele tatt! Den mannen er Vladimir Bierko. Han har kontakter, og det er sikkert nøye planlagt hans flukt fra bilen. Anskaffelse av kodene til missilsystemet er ingen problem for disse gutta, da de har høyteknologiske PC'er - de kan hacke med andre ord. Og det er koder til en liten stusselig u-båt, skal ikke by på problemer. Var det en overdrivelse at de tok over u-båten? Nei, de hadde tross alt en Syntax Cannister igjen som de droppet i u-båten. Og mannskapet fikk så klart advarselen for sent fra Jack, fordi etterforskningsgrupper ikke har sjangs til å ligge foran den/de mistenkte - i dette tilfelle CTU kontra Terroristene.

 

Så, episoden er det ingenting å utsette på. Gleder meg til de to siste episodene. Hva som skjer videre med Presidenten og Co. (de personene han har kontakt med) gjenstår å se. Martha gikk nå etter Mike Nowick for å fortelle hva som har skjedd med Aron og ellers de andre sakene.

Endret av onyX
Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det var latterlig i det hele tatt! Den mannen er Vladimir Bierko. Han har kontakter, og det er sikkert nøye planlagt hans flukt fra bilen. Anskaffelse av kodene til missilsystemet er ingen problem for disse gutta, da de har høyteknologiske PC'er - de kan hacke med andre ord. Og det er koder til en liten stusselig u-båt, skal ikke by på problemer. Var det en overdrivelse at de tok over u-båten? Nei, de hadde tross alt en Syntax Cannister igjen som de droppet i u-båten. Og mannskapet fikk så klart advarselen for sent fra Jack, fordi etterforskningsgrupper ikke har sjangs til å ligge foran den/de mistenkte - i dette tilfelle CTU kontra Terroristene.

6117026[/snapback]

 

Hehe, det værste er at du nok ikke engang er ironisk her. :mrgreen:

 

Vær så snill ikke tving meg til å gå i detaljer om hvorfor de delene av episoden var så latterlig som de var....

Lenke til kommentar

Jaja, si hva dere vil :) Det er jo tross alt 24. Og for de gutta er det ikke noe problem, nei.

Edit: Og så klart, min mening om denne episoden handler om og for 24. Altså hva som skjer i dens verden. Ikke ta meg feil på dette :) I 24 går alt tydeligvis.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Jaja, si hva dere vil :) Det er jo tross alt 24. Og for de gutta er det ikke noe problem, nei.

Edit: Og så klart, min mening om denne episoden handler om og for 24. Altså hva som skjer i dens verden. Ikke ta meg feil på dette :) I 24 går alt tydeligvis.

6118693[/snapback]

 

Den eneste personen som kunne maktet å gjøre det de gjorde er Jack Bauer :wee:

Lenke til kommentar

Hallo? Folk her synes at raketttyveriet var urealistisk? Har dere gått glipp av resten av serien? Rakettyverier blir barnemat i forhold til det faktum at uansett hvor Jack/Curtis/agentene etc. befinner seg i LA-området, så tar det aldri mer en ca. 20 min. for dem å nå fram til CTU med bil. Uansett tid på døgnet. :lol: Dette skjer i nesten hver episode.

Lenke til kommentar
Hallo? Folk her synes at raketttyveriet var urealistisk? Har dere gått glipp av resten av serien? Rakettyverier blir barnemat i forhold til det faktum at uansett hvor Jack/Curtis/agentene etc. befinner seg i LA-området, så tar det aldri mer en ca. 20 min. for dem å nå fram til CTU med bil. Uansett tid på døgnet. :lol: Dette skjer i nesten hver episode.

6125460[/snapback]

 

Det tar akkurat passe tid for at skribentene av serien skal få det til å bli mest spennendes ;)

 

Angående den siste episoden så ble det litt vel mye tull. Minner om hele konseptet med å stjele et stealth fly i sesong 4 for å skyte ned presidentflyet. Det blir temmelig bortkastet når fyren fløy med målradaren sin på i en evighet. Intet fly er stealth om det slår på radaren sin.

 

Akkurat som man ikke kan hacke seg til en kryptokode på et fartøy.

 

Får håpe de henter seg inn igjen, men virker nesten som om det ble litt for mange timer i dette døgnet, Jack er vel blitt for dyktig :mrgreen:

Lenke til kommentar
Jack er vel blitt for dyktig :mrgreen:

6125662[/snapback]

Dyktig og dyktig. Jeg irriterte meg stadig over at Jack hadde så vanskelig for å se nytten av å sende opptaket av presidenten over telefon/radiolinja til CTU mens han var på flyet..

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Seff har 24 et snev av urealistiske ting... Men det er jo litt av sjarmen med serien.. Jeg bryr meg i hvert fall ikke om en terrorist klarer å rømme fra en bil, komme seg til en u-båt, og ta over den på 1 time... Man vil jo at Jack & Co skal klare det, som de alltid gjør (heldigvis) :)

 

Syns 522 var bra episode jeg... 24 slår det meste av andre serier, spør du meg... Bortsett fra Hotel Cæsar da :p

Lenke til kommentar
Kunsten er å ikke la seg irritere over urealistiske momenter. Jack Bauer er tross alt like uovervinnelig som Chuck Norris :) Samtlige 24 sesonger har vært god underholdning for meg, og jeg begynte først med sesong 1 i fjor høst.

6127649[/snapback]

Ja, tviler på at skaperne av 24 sikter på å skape den mest realistiske serien. CTU er nok i realiteten litt vanskeligere å infiltrere enn de skal ha det til :p

Begynnte med 24 selv i september. Innså da at jeg hadde gått glipp av noe. Men var digg å ha alle episodene på en gang da. Slapp å vente ei uke med hver ep ;)

Idag skal jeg begynne på Alias, lasta ned 4 sesonger idag, haha :p

 

Chuck Norris ja...

 

Fact #117

Chuck Norris doesn't wear a watch, he DECIDES what time it is.

 

Fact #561

Chuck Norris doesn't dodge bullets. Bullets dogde Chuck Norris.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...