Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

Spennende episode! MEN! Synes masse av det som skjedde var altfor teit egentlig. Først når Jack unnslapp sperringene til hæren, så det med når han "sjefsterroristen" skulle utleveres til det andre stedet, så nå på slutten med Miles. Men er jo tross alt 24 og Jack vi snakker om her da! :p

6071087[/snapback]

 

enig med deg der, hehe. Og heller (eller hva han heter) overlevde når han kjørte utfor stupet :!:

6071818[/snapback]

Ja, han må jo ha falt ned flere titals metre. Men klart han overlevde :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De på LOST overlevde jo... :wee:

 

Argh... Hater Miles, nå har de jo ikke beviset lenger og Logan skyter seg ikke enda, Huff. Satt der og bare ventet på at han skulle skyte seg, men så ringte han teite Miles -fyren. Har ikke stolt på han et øyeblikk, han hadde liksom et drag av uærlighet over ansiktet hans fra starten.

 

Lurer veldig på hva som kommer til skje nå... Noen som har noen spekulasjoner å komme med? Husk at de må postes i spoiler da ;)

Lenke til kommentar
skal se episoden i kveld!! Men ser at noe sier det er 3 episoder igjen? er det ikke 20`nde episode som var nå da`?? For det er vel fortsatt 24 episoder i alle sesongene!! :)

6074393[/snapback]

 

Episode 21 ble sendt i USA mandag 8/5

6074485[/snapback]

 

men det er 20`nde episode vi snakker om her i dag???

Lenke til kommentar
skal se episoden i kveld!! Men ser at noe sier det er 3 episoder igjen? er det ikke 20`nde episode som var nå da`?? For det er vel fortsatt 24 episoder i alle sesongene!! :)

6074393[/snapback]

 

Episode 21 ble sendt i USA mandag 8/5

6074485[/snapback]

 

men det er 20`nde episode vi snakker om her i dag?

6075058[/snapback]

 

Nei det er episode 21.

Lenke til kommentar
skal se episoden i kveld!! Men ser at noe sier det er 3 episoder igjen? er det ikke 20`nde episode som var nå da`?? For det er vel fortsatt 24 episoder i alle sesongene!! :)

6074393[/snapback]

 

Episode 21 ble sendt i USA mandag 8/5

6074485[/snapback]

 

men det er 20`nde episode vi snakker om her i dag?

6075058[/snapback]

 

Nei det er episode 21.

6075254[/snapback]

 

Selfølgelig... bare jeg som roter litt! he he, beklager :)

Lenke til kommentar

Grei episode, men den var ganske laber i forhold til episode 21 av Prison Break som jeg så rett før.

 

Landingscenen med flyet bra litt preg av "b-film". Hele den uthalingen med presidenten på slutten var kjedelig, var sikker på at han ikke ville skyte seg selv. Episoden ble litt vel middels. Men nå blir det knall med de siste episodene, kan ikke kreve full spenning i hver episode :)

Lenke til kommentar
Miles gjorde noe/ødela tapen med ett eller annet.. Sikkert noe elektrogreier eller magnet elns.

6075649[/snapback]

Akkurat den delen var ikke annet enn patetisk. En så liten lydfil skulle Chloe ha fått overført til maskinen sin på et par sekunder. Uansett ville aldri Jack Bauer eller noen av de andre la henne jobbe med så viktige ting i situasjonsrommet, hun ville fått sitt eget lille rom med bevæpnede vakter. CTU visste jo allerede hvor langt presidenten var villig til å gå for å få tak i beviset.

 

Jeg må si meg enig med Dotten, landingsscenen og den lange scenen med presidenten trakk en grei episode ned til middels minus.

Lenke til kommentar
Miles gjorde noe/ødela tapen med ett eller annet.. Sikkert noe elektrogreier eller magnet elns.

6075649[/snapback]

Akkurat den delen var ikke annet enn patetisk. En så liten lydfil skulle Chloe ha fått overført til maskinen sin på et par sekunder. Uansett ville aldri Jack Bauer eller noen av de andre la henne jobbe med så viktige ting i situasjonsrommet, hun ville fått sitt eget lille rom med bevæpnede vakter. CTU visste jo allerede hvor langt presidenten var villig til å gå for å få tak i beviset.

 

Jeg må si meg enig med Dotten, landingsscenen og den lange scenen med presidenten trakk en grei episode ned til middels minus.

6075787[/snapback]

 

Og hvis vi slenger på det jeg sa på forrige side, kan vi vel konkludere med at det var en av de svakeste episodene denne sesongen. Men var nå litt spennende også da.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Hva var denne telefonsamtalen mellom han CTU fyren og Logan om? Forstod den ikke helt. :)

6077520[/snapback]

 

Fyren (Miles) skulel sabortere lydoptaket som Jack tok med inn til CTU.

 

Er ellers uenig med folk ang den flyscenen, synes den var utført bra jeg, spessielt for å være en tv-serie. Den var ikke imponerende men heller ikke dårlig sammenlignet med andre nesten krasj flyscener i enkelte serier og filmer. :p

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Det er jo ganske så typisk at et fly skal klare å akkurat ikke fly inn i en bro og at det skal klare å stoppe like før en annen bro igjen :roll:

 

Er enig med andre her forresten, denne episoden var svak, hun skulle jo ha klart å overført den filen på få sekunder som Andre påpeker, de i CTU bruker riktignok HP, men det får da være grenser...

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...