Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!

Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

• Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da har jeg sett de 4 første episodene, og for meg er 24 den beste serien jeg har sett noensinne.. fy faen! det skal godt gjøres å lage det mer spennende

Han som gjorde så hu president dama besvimte, var han med i sesong 4 også? og hjalp han terroristene da også? husker ikke

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Så de fire episodene for noen dager siden, var skikkelig tøft! Bra at de sender i HDTV i USA også så jeg får brukt projektoren min litt. :green:

Lenke til kommentar
Når en serie får deg til å skrike (i mitt tilfelle inni meg)"Jack løp og drep Walt Cummings" Så hersker det vel ingen tvil om hvor bra denne serien er!

ÅÅ han Walt Cummings ass. Han skulle jeg likt å gi en på tygga!

5491278[/snapback]

Da er vi to om det. Slutten var bare så nervepirrende. :D De manusforfaterne som skriver 24 er meget flinke og geniale til å finne på nye ting hele tiden.

Lenke til kommentar

Ah, så nettopp 1-4. ep.

Må si at 24 skuffer ikke i år heller, skal se ep 5 senere i kveld.

Presidenten er jo forresten en genial skuespiller, elsker selve typen, er jo den mest underholdende i serien. (bortsett fra Chloe da.)

Bare lurer på om vi får sett noe til Tony senere, håper det. Jack og Tony er jo de beste.

Synd med Michel og Palmer.

Jaja, nå klarer jeg ikke å vente lenger. *Se ep.5*

Lenke til kommentar

Jeg har bare sett s1 og nå s5 av 24, hva har hendt med kona og dattera til Jack? Siden de ikke lenger har roller i serien?

Også lurer jeg på hvem han mannen som tilsynelatende står bak alt det fæle som har skjedd hittil (han som vi bare ser snakke i telefonen med de andre folka han har under seg fra et rom med masse store skjermer i)??

Lenke til kommentar
Jeg har bare sett s1 og nå s5 av 24, hva har hendt med kona og dattera til Jack? Siden de ikke lenger har roller i serien?

Også lurer jeg på hvem han mannen som tilsynelatende står bak alt det fæle som har skjedd hittil (han som vi bare ser snakke i telefonen med de andre folka han har under seg fra et rom med masse store skjermer i)??

5498349[/snapback]

Hvis du har sett hele sesong 1 så vet du hva som har skjedd med kona til JAck ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...