Gå til innhold

24 sesong 5 _spoilertråd_!


Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)  

224 stemmer

  1. 1. Hvor bra var sesong 5? (Stem kun om du har sett hele sesongen, prøv å være litt kritisk)

    • Terningkast 1 - Katastrofal
      18
    • Terningkast 2 - Dårlig
      5
    • Terningkast 3 - Middels
      7
    • Terningkast 4 - God
      41
    • Terningkast 5 - Genial
      82
    • Terningkast 6 - Legendarisk
      71


Anbefalte innlegg

Hvorfor bruke spoiler tags i en spoiler tråd? De som leser denne tråden bør være oppdatert helt til siste episode :p

 

Ep.20 var genial btw..

6046261[/snapback]

 

Å fy faen! Er det mulig!!??

 

Det er min tråd ( :tease: ), og jeg bestemmer at alt som har med framtidige episoder skal i spoiler/skjul tag!! Slik burde det være i alle de andre slike trådene også, men det er jo alltid noen som har så jævlig trangt for det.! Basta!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor bruke spoiler tags i en spoiler tråd? De som leser denne tråden bør være oppdatert helt til siste episode :p

 

Ep.20 var genial btw..

6046261[/snapback]

 

Å fy faen! Er det mulig!!??

 

Det er min tråd ( :tease: ), og jeg bestemmer at alt som har med framtidige episoder skal i spoiler/skjul tag!! Slik burde det være i alle de andre slike trådene også, men det er jo alltid noen som har så jævlig trangt for det.! Basta!

6046294[/snapback]

 

Jawohl!

 

time36_01_games.jpg

 

:p

Endret av co2
Lenke til kommentar
Hvorfor bruke spoiler tags i en spoiler tråd? De som leser denne tråden bør være oppdatert helt til siste episode :p

 

Ep.20 var genial btw..

6046261[/snapback]

 

Å fy faen! Er det mulig!!??

 

Det er min tråd ( :tease: ), og jeg bestemmer at alt som har med framtidige episoder skal i spoiler/skjul tag!! Slik burde det være i alle de andre slike trådene også, men det er jo alltid noen som har så jævlig trangt for det.! Basta!

6046294[/snapback]

 

 

Yes, sir :blush: Men jeg syns det var spoiler tags med info fra ep.20 som er den nyeste.. Var det jeg mente :p men kan jo hende jeg så feil, beklager :)

Lenke til kommentar

Angående spoiler -regelen her synes jeg at episoder som enda ikke er vist i Norge skal være i spoiler -tag.

 

Ellers må jeg bare få si at slutten av Episode 15 var usedvanlig spennende, jeg sliter med å få sett episode 16 dog. :hm:

 

Denne spoileren inneholder en del informasjon om hva som skjer i episode 12 og 13.

 

Syns forresten episode 12 og 13 var litt artige. Ikke fordi mange av folkene i CTU døde, men fordi det skjedde noe fælt noe, terroristene klarte det de ville, noe jeg sjelden har fått inntrykk av at de har klart i tidligere 24'r nå har jeg dog ikke fulgt skikkelig med før denne sesongen så kan hende det bare er meg.

 

Var frykterlig synd at Edgar døde, likte han fyren, var så koselig liksom. Og Lynn da, begynte egentlig å like han litt jeg, til tross for det han hadde gjort fram til da.

 

Lenke til kommentar

Spennende episode! MEN! Synes masse av det som skjedde var altfor teit egentlig. Først når Jack unnslapp sperringene til hæren, så det med når han "sjefsterroristen" skulle utleveres til det andre stedet, så nå på slutten med Miles. Men er jo tross alt 24 og Jack vi snakker om her da! :p

Lenke til kommentar
Spennende episode! MEN! Synes masse av det som skjedde var altfor teit egentlig. Først når Jack unnslapp sperringene til hæren, så det med når han "sjefsterroristen" skulle utleveres til det andre stedet, så nå på slutten med Miles. Men er jo tross alt 24 og Jack vi snakker om her da! :p

6071087[/snapback]

 

enig med deg der, hehe. Og heller (eller hva han heter) overlevde når han kjørte utfor stupet :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...